جامع ترین پاورپوینت کاربرد تکنیک آیدا در شهرسازی

جامع ترین پاورپوینت کاربرد تکنیک آیدا در شهرسازی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جامع ترین پاورپوینت کاربرد تکنیک آیدا در شهرسازی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت کاربرد تکنیک آیدا در شهرسازی را در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Image result for ‫پاورپوینت‬‎

بخشی از متن جامع ترین پاورپوینت کاربرد تکنیک آیدا در شهرسازی

از اوخر دهه ۱۹۶۰ به بعد باروی کارآمدن برنامه های ساختاری راهبردی درانگلیس وبرنامه استراتژیک درآمریکا که پابه عرصه برنامه ریزی عمومی (شهری منطقه ای) گذاشتند همزمان تکنیک ها ومدلهای جدیدی در عرصه برنامه ریزی وارد شدند به طوریکه بسیاری ازاین تکنیک ها وروش ها باعث تحول بزرگی درهمه مراحل برنامه ریزی ،از تعیین اهداف تا اجرا شدند.

تکنیک تحلیل عرصه‌های تصمیم‌گیری مرتبط (AIDA) یکی از تکنیک‌های مهم نظام برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای (والبته طراحی شهری) است که شروع تفکر اجرای این تکنیک در کشور ایالات متحده آمریکا به اوایل دهه ۱۹۵۰ میلادی و در کشور انگلستان به اوایل دهه ۱۹۷۰ میلادی بر می‌گردد. (کلانتری،۱۳۸۸)

تکنیک تحلیل عرصه های تصمیم گیری مرتبط ANALYSIS ofINTERCOMECTED DECISION AREAS

AIDA روشی گرافیکی جهت تجزیه و تحلیل حوزه های تصمیم گیری تعاملی می باشد. زمانی که در یک سیستم مشکلات متعددی وجود دارد و انتخاب یک راه حل بر روی راه حل های دیگر تاثیر می گذارد نیاز به ارزیابی ترکیبات و راه حل های مختلف در یک گروه می باشد که برای این کار از روش AIDA استفاده می شود. این روش به طور گسترده در مدیریت و برنامه ریزی مورد استفاده قرار میگیرد.

آیدا شامل برخی از ابزار های پشتیبانی تصمیم گیری می باشد که در جهت انتخاب رویکرد استراتژیک به ویژه در برنامه ریزی شهری از دهه هفتاد به کار گرفته شده است…………

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر