جامع ترین پاورپوینت موریانه ها استادان معماری و شهرسازی

جامع ترین پاورپوینت موریانه ها استادان معماری و شهرسازی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

شرح مختصر:

جامع ترین پاورپوینت موریانه ها استادان معماری و شهرسازی

در این بخش فایل پاورپوینت موریانه ها استادان معماری و شهرسازی ،در حجم ۵۹ اسلاید قابل ویرایش،آماده دانلود شده است،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

بخشی از متن:

رشد شهر نه زاده ی ذهن یک نفر است نه زاده ی ذهن یک گروه منسجم از اذهان. شهر زاده میلیون ها میلیون فعالیت منفرد ساختمانی است.از کجا می توان مطمئن شد که شهر حاصل از این فعالیتهای کثیر متفرق کل منسجم خواهد بود و آشفته و در هم ریخته و نا منسجم نخواهد شد؟

آشیانه آنها معمولا از سیستم های تو در تو و نامنظم راهروها و حجره های تشکیل شده است که جهت زندگی و ذخیره ی  مواد غذای مورد استفاده قرار می گیرند

وقتی این نوع از موریانه ها برای ساختن دالانهایشان تیرهای چوبی را خالی می کنند درست مانند مورچه های نجار با توجه به بافت چوب کار می کنند . بعضی از راهرو ها که در انتهایشان حفره بزرگی قرار دارد ، برای انبار کردن فضولات مورد استفاده می باشد . این موریانه ها همیشه در همین فضای محصور زندگی می کنند و فقط هنگام کوچ نرها و ماده ها از لانه ، سوراخهایی به فضای خارج می سازند . اما لانه های بعضی از موریانه ها (Cryptotermes) دارای سوراخهایی هستند که برای انتقال فضولات به خارج مورد استفاده قرار می گیرند . البته این سوراخها را همیشه سربازان با سرهای بزرگشان بسته اند ، شباهت عجیبی میان رفتار اینها و بعضی از مورچه ها وجود دارد .

فهرست جامع ترین پاورپوینت موریانه ها استادان معماری و شهرسازی

مقدمه

موریانه ها استادان معماری و شهرسازی

ارتباط انسان با مورچه

شهرسازی ارگانیک

عقاید شهرسازانه ی رایت

شهر زنده

شهر سازی کلاسیک

نتیجه گیری
منابع

 

مطالعه بیشتر