پروژه مرمت بنای معتضدالدوله وزیری با فرمت WORD+هدیه رایگان

پروژه مرمت بنای معتضدالدوله وزیری با فرمت WORD+هدیه رایگان
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

پروژه مرمت بنای معتضدالدوله وزیری با فرمت WORD+هدیه رایگان

این فایل حاوی مطالعه پروژه مرمت بنای معتضدالدوله وزیری جهت ارائه در درس مرمت وابنیه می باشد که با فرمت WORD-قابل ویرایش در ۲۷ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

 

بخشی از متن:

بررسی پیشینه و موقعیت تاریخی استان 

کرمانشاه در مرز غربی کشور و در همسایگی کردستان – همدان – ایلام- لرستان و کشور عراق قرار دارد شهر کرمانشاه در مرکز استان کرمانشاهان نقطه مهم و پر اوازه ای بوده است که بغداد را به ری و بسطام و خراسان و ماوراالنهرمتصل میکرده است. شهرکرمانشاه روزگاری بر سر راه معرف شاهی دردوران هخامنشیان و همچنین راه ابریشم بوده است این شهر در منطقه بین النهرین قرار داشته ونام اصلی شهر کرمانج به معنی شهر رعایا بوده است.

 

طی دوران مختلف دست خوش حوادث گوناگون شده که هر کدام به نوبه خود تحولات وتغییراتی را در شهر موجب گردیده است که نزدیک ترین آنها به لحاظ تاریخی هشت سال جنگ تحمیلی از جانب کشور عراق میباشد که تحولات عظیمی را در شهر کرمانشاه وسایر شهرستانهای استان موجب گردید

بررسی مقابر در استان:

باتوجه به پیشینه دیرینه استان وغنای تاریخی و فرهنگی در ان میتوان گفت بنا هایی با عنوان مقابر یا همان مقبره ها در استان پیشینه ای تقریبی به اندازه قدمت خود استان دارند.

قدیمی ترین این مقابر همان گور دخمه ها یا مقابر مادی بوده که در جای جای استان کرمانشاه به وضوح اثار ان دیده میشوند از جمله مقبره معروف به دکان داود در سرپل ذهاب می باشد.

فهرست مطالب:

 

فصل اول :

– مطالعه و شناخت

۱٫بررسی پیشینه و موقعیت تاریخی استان

۲٫بررسی مقابر در استان

۳٫مطالعه و شناخت

 

فصل دوم:

۱٫معرفی بنا

۲٫معرفی بنا با نقشه

۳٫معرفی بنا با عکس

۱٫۳ورودی بنا

۲٫۳نما اط حیاط

۳٫۳ تزیینات

۴٫۳انواع قوس

۴٫معرفی وضعییت موجود بنا از نظر مرمتی

 

هدیه محصول:

 

فایل WORD پروژه ی طرح مرمتی مسجد و مدرسه سردار قزوین-۵۶ صفحه

 

مطالعه بیشتر