دانلود خلاصه کتاب گزیده منظر شهری گوردن کالن

دانلود خلاصه کتاب گزیده منظر شهری گوردن کالن
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب گزیده منظر شهری گوردن کالن

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کتاب گزیده منظر شهری تالیف گوردن کالن و ترجمه دکتر طبیبیان به صورت خلاصه وار با فرمت pdf در ۲۸ صفحه اسلایدوار در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شرح مختصر دانلود خلاصه کتاب گزیده منظر شهری گوردن کالن

کتاب گزیده منظر شهری به بررسی عوامل تاثیرگذار در شکل گیری شهر و منظر شهری می پردازد. در تعریف کالن یک ساختمان، معماری و دو ساختمان، منظر شهری و چند ساختمان در سطح شهر، محیط را تشکیل می دهد اگر ساختمان ها را با هم جمع کنیم در مجموع از یک لذت بصری کهاز تک تک ساختمان ها حاصل نخواهد شد برخوردار می شویم و معتقد است مقیاس توسعه خارج از کنترل ، یا خارج از توان حرکت با پای پیاده اتفاق افتاده است. ازخصوصیات بارز شهر حضور یک جای مردم و خدمات شهری به منظور ایجاد یک مرکز پرجوش و تلاش است و جدایی گزینی های متمرکز شده، فلسفه مقابل شهر بودن است. شهر توالی از محدودیت و آرامش، فضای باز و بسته، سفری از میان فشارها و خلاهاست. او متحرک ترین هستی در شهر را انسان می داند و بیان حرکت نقش بسیار مهمی در تعریف شهر می یابد.

تفاوت درمعنی بین بزرگ بودن و افراشته بودن درتناسبات است. ایجاد نظم معقول بین عناصری که در تکوین محیط به کار رفته اند. شهر رویداد هیجان انگیز در محیط است و روش های علمی در ایجاد شکل شهر موثر نیستند بنابراین به قدرت حس بینایی روی می آوریم زیرا بر اثر حس بینایی یا توانایی عینی است که محیط کاملا درک می شود. منظره به این خاطر مفید است که خاطرات و تجربیات ما را به یاد می آورد. یعنی همان عکس العمل های احساسی درونی که وقتی ظهور کردند قادرند روند افکار ما را برهم بزنند….

نکته:

دانشجویان و کاربران عزیز ،خلاصه کتاب گزیده منظر شهری کالن با فرمت پاورپوینت قابل ویرایش در سایت موجود می باشد.

مطالعه بیشتر