نقشه اتوکد کاربری اراضی منطقه یک شهر اصفهان

نقشه اتوکد کاربری اراضی منطقه یک شهر اصفهان
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

نقشه اتوکد کاربری اراضی منطقه یک شهر اصفهان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد کاربری اراضی منطقه یک شهر اصفهان با فرمت DWG در اختیار شما قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

اصفهان سومین شهر پرجمعیت ایران (پس از تهران و مشهد) و مرکز استان اصفهان است. این شهر دومین شهر گردشگر پذیر پس از مشهد و دومین شهر صنعتی ایران پس از تهران است. این شهر در اوج قدرت و اقتدار ایران پس از اسلام، در دوره صفویه، پایتخت ایران بوده است و آثار تاریخی زیادی از آن دوران بجا مانده است.

یکی از زیباترین شهرهای ایران و مقصد بیشتر گردشگران داخلی و خارجی است. سالانه میلیون‌ها گردشگر از اصفهان بازدید می‌کنند که بیشتر این بازدیدها در فصل بهار و به ویژه در ایام نوروز صورت می‌گیرد. بیشتر شهرت اصفهان، علاوه بر هوای معتدل آن، آثار تاریخی بجا ماندن از سده‌های گذشته (بخصوص از دوران صفویان) و گذر رودخانه زاینده رود از میان آن است. متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل ارسال آب زاینده رود به شهرهایی همچون قم و یزد در برخی ماه‌های سال رودخانه زاینده رود خشک است که این مسئله هم از زیبایی اصفهان و هم از لطافت هوای آن کاسته است.

اصفهان شهری چهار فصل است. تابستان‌های آن گرم و زمستان‌های آن سرد است. هوای پاییزی این شهر در نیمه‌های فصل بیشتر به زمستان می‌گراید. هوای اصفهان در بهار بسیار معتدل و دل‌انگیز است.

حجم نقشه:۴۶ مگابایت

فایل نقشه اتوکد کاربری اراضی منطقه یک شهر اصفهان:

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر