پاورپوینت تحلیل سایت همدان

پاورپوینت تحلیل سایت همدان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت تحلیل سایت همدان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل پاورپوینت تحلیل سایت همدان با فرمت PowerPoint در ۲۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت تحلیل سایت 11000 متر مربعی در شهر همدان

بخشی از متن:

موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان:

برابر آخرین تقسیمات کشوری در سال ۱۳۷۶ هـ . ش استان همدان دارای ۲۰ شهر, ۲۰ بخش و ۷۰ دهستان است. شهر همدان با مساحتی حدود ۵/۵۳ کیلومترمربع مرکز شهرستان و استان است که شهرستان همدان, دارای ۵ شهر, ۳ بخش و ۱۲ دهستان و مساحتی حدود ۴۱۱۸ کیلومتر مربع است.شهر همدان بین مدارهای ۴۸ درجه و ۳۱ دقیقه طول شرقی و ۳۴ درجه و ۴۸ دقیقه عرض شمالی و  در عرض جغرافیایی حدود ۳۷ و ارتفاع ۱۸۲۰ متر از سطح دریا واقع شده است.

شهرستان همدان با وسعتی حدود ۴۱۱۸ کیلومتر مربع، از خط الراس رشته کوه الوند تا مرزهای شرقی استان کشیده شده است. شرقی‌ترین نقطه این شهرستان ۴۹ درجه و ۲۷ دقیقه غربی‌ترین آن ۴۸ درجه و ۲۰ دقیقه از نصف النهار گروینچ فاصله دارد و در حد فاصل ۳۴ درجه و ۳۵ دقیقه، تا ۳۵ درجه عرض شمالی واقع شده است. شهرستان همدان، از شمال به شهرستان‌های رزن و کبودرآهنگ، از جنوب به تویسرکان و ملایر، از شرق به استان مرکزی و از غرب به شهرستان بهار محدود می‌‌شود.

معرفی سایت

سایت موردنظر به مساحت حدود ۱۱۰۰۰ مترمربع میباشد که در تقاطع دو دیباج و میرزاده عشقی واقع میباشد .فرم سایت در طرح نهایی با اندکی تسامح تقریباً مربع میباشد و از دو طرف آزاد و برخیابان و از دو طرف دارای همسایگی با بیمارستان سینا و مرکز تحقیقات دیابت می باشد.در اطراف این سایت بناهایی مانند بنای یادبود بوعلی سینا و استادیوم و پارکینگ قرار دارند.

فهرست مطالب پاورپوینت تحلیل سایت همدان

موقعیت جغرافیایی و تقسیمات سیاسی استان

جغرافیای طبیعی استان همدان

مشخصات اقلیمی استان همدان (درجه حرارت )

مشخصات اقلیمی استان همدان (بادها و جریانات هوایی)

مشخصات اقلیمی استان همدان (میزان بارندگی)

نور خورشید

جهت استقرار ساختمان نسبت به وزش باد

تعیین جهت استقرار نسبت به تابش آفتاب

مکان یابی سایت

معرفی سایت

محدوده سایت

دسترسی های سایت

دیدهای سایت

آلودگی صوتی سایت

زوایه طلوع و غروب آفتاب و جهت وزش باد در سایت

نمونه ی دید از سایت و پیرامون آن

مطالعه بیشتر