نقشه اتوکد شهریار بصورت کامل

نقشه اتوکد شهریار بصورت کامل
نوع فایل
dwg وpdf
حجم فایل
نویسنده
6,900 تومان

توضیحات فایل:

نقشه اتوکد شهریار بصورت کامل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد شهر شهریار و محدوده اطراف آن با فرمت dwg بصورت کامل به همراه گزارش طرح تفصیلی شهر شهریار با فرمت pdf در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نگاهی مختصر به شهریار

شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر یکی از شهرهای غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار و غرب استان تهران است.

واژه (شهریار) از لحاظ اصطلاح شناسی (واژه شناسی) برخلاف تصور همگان به معنای یاری دهنده شهر نمی باشد بلکه این لغت از تحول واژه شهر دارکه خود نیز برگرفته از واژ ه‌های خشخشه رداره در فارسی باستان و شتردار در دستور زبان پهلوی به معنای دارنده و مالک کشور یعنی فرمانروا و پادشاه می‌باشد به دست آمده است همچنین در فرهنگنامه‌های بزرگ زبان فارسی معنای لغوی شهریار را برابر با (کلان شهر یا بزرگ شهر یا فرمانروای شهر) آورده‌اند.

شهرداری شهریار در سال ۱۳۳۱ تاسیس گردیده که در شرایط حاضر بیش از نیم قرن را میگذراند در بدو تاسیس جمعیت شهر قریب ۵۰۰۰ نفر بوده و پرسنل آن با ۴ کارمند و ۷ کارگر خدماتی و یک نفر سرمکانیک موتورهای آب خدمات شهر خدمت به شهروندان را عهده دار بودند. از سال تأسیس تاکنون جمعاً ۲۹ نفر در سمت شهردار شهریار بوده‌اند. ۱۳ نفر قبل از انقلاب اسلامی و ۱۶ نفر در دوران انقلاب اسلامی. طولانی‌ترین دوران خدمت را آقای احمد وزیری ۵ سال و کوتاهترین دوره تصدی را آقای داود موثقی با دو ماه و سیزده روز انجام وظیفه نموده است.

شهر شهریار یکی از هفت شهر از شهرهای شهرستان شهریار و مرکز شهرستان شهریار است. و از نظر موقعیت در غرب استان تهران و دارای باغات و آب و هوای خوبی برخوردار است. این شهر به دلیل باغات فراوان ریه استان تهران نامیده می‌شود. شهر شهریار در قسمت شمال غربی با شهرهای ملارد و اندیشه، در غرب و شمال غربی با شهرهای باغستان و شهرستان قدس، در جنوب و جنوب شرقی با شهرهای فردوسیه و صباشهر، و در جنوب غربی با شهر وحیدیه

مطالعه بیشتر