دانلود پروتکل درمانی مبتنی بر شفقت

دانلود پروتکل درمانی مبتنی بر شفقت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,500 تومان

شرح مختصر:

دانلود پروتکل درمانی مبتنی بر شفقت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروتکل کامل درمان مبتنی بر شفقت اصول ،مبانی پیشینه پژوهشی و سیر جلسات درمانی (۸ جلسه درمان) با فرمت PDF در ۴۷ صفحه – تمرین شفقت دکتر فیضی در ۴۸ صفحه – بهمراه ۸ پایان نامه لاتین مربوط به این حوزه (شفقت به خود ) اکثرا مربوط به سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

شفقت به خود دارای سه جز اساسی می باشد: مهربانی به خود در مقابل انتقاد از خود، احساسات مشترک بشری در مقابل انزوا، ذهن آگاهی در مقابل تسلیم.

شفقت به خود در معنای ساده خود به معنای مهربانی و شفقت افراد با خودشان است. طبق نظریات بسیاری از روان شناسان بودایی ( مانند سالز برگ ۱۹۹۷، نف، ۲۰۰۳) شفقت به خود شامل سه عنصر اصلی می باشد: مهربانی، احساسات مشترک بشری و ذهن آگاهی. این عناصر با یکدیگر ترکیب می شوند و با ارتباط و تعامل با یکدیگر باعث ایجاد یک چهارچوب ذهنی مربوط به شفقت به خود می شوند. شفقت به خود مربوط به بررسی و در نظر دیگری کفایت ها، شکست ها و اشتباهات شخصی و هم چنین مواجه با موقعیت دشوار و دردناک زندگی که خارج از کنترل آدمی می باشند هستند.

مهربانی به خود به معنای درک و دلگرم کردن خودمان در هنگام احساس رنج، شکست و عدم کفایت می باشد (در چنین شرایطی نباید خود را مورد انتقاد و سرزنش قرار دهیم) متاسفانه بسیاری از افراد در چنین شرایطی خود را مورد انتقاد شدید قرار می دهند و می گویند من خیلی احمق و تنبل هستم، من از خودم خجالت می کشم. اما اگر چنین شرایطی برای دوستمان پیش آید ما هرگز به این صورت او را مورد انتقاد قرار نمی دهیم.

 

مجموعه کامل و بی نظیر پروتکل درمانی مبتنی بر شفقت مخصوص درمانگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه شامل:

– درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و شفقت که شامل پرسش و پاسخ با دکتر دنیس تیرچ و ترجمه ی مهرنوش اثباتی ،علی فیضی می باشد در ۱۱ صفحه

– درمان متمرکز بر شفقت (CFT) چیست؟ ترجمه ی دکتر فیضی

– چگونه شفقت به خود را در هر کسی ایجاد کنیم؟ دکتر راس هریس و ترجمه ی دکتر فیضی

عناوین کلی روان درمانی مبتنی بر شفقت:

روان درمانی مبتنی بر شفقت

شفقت به خود چیست؟

آموزش شفقت به خود ذهن آگاه

محتوای جلسات آموزشی (هشت جلسه)

توجه شفیق

رفتار شفیق

استدلال شفیق

تصویر برداری شفیق

حس شفیق

احساسات شفیق

مطالعه بیشتر