دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار

دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت طرح کسب و کار (Business Plan) که پاورپوینتی کامل درباره برنامه کسب و کار و نحوه تنظیم پلن های کسب و کار می باشد در ۹۵ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن:

انسان های بیشماری دارای افکار و تصورات ذهنی خلاقانه و خاصی می باشند که برای عملیاتی کردن آن نیاز به مطرح ساختن آن به غیر دارند، اما به دلیل عدم توانایی در تصویر سازی آن هیچگاه موفق به پیاده سازی افکار خود نمی گردند. باید باور داشت اگر این افراد توانایی پیاده سازی تصورات ذهنی خود را داشته و یا می داشتند امروز شاید در زمره موفقترین انسانها بوده و باعث تغییر مسیر زندگی خود می شدند.

در مقابل انسان هایی نیز بودند که می توانستند این تصورات را به واقعیت تبدیل نمایند اما به دلیل سرعت تغییرات در عصر کنونی که به عصر عدم تداوم شهرت یافته که در آن اندوخت ها و تجارب گذشته لزوما تضمین کننده آینده نمی باشد و با پیچیده تر شدن تجارت و بازارها حضور و بقا در عرصه های داد و ستد و تجارت تخصصی تر گشته و به تبع آن تبدیل کردن ایده ها به واقعیت و به محصولات و خدمات به تنهایی امکان پذیر نمی باشد و نیاز به شریک و یا سرمایه گذاری در اینگونه طرح ها به یک نیاز راهبردی و گسترده در عصر حاضر مبدل گشته است.

فهرست مطالب دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار

طرح کسب و کار چیست؟
نحوه تنظیم و ارائه طرح کسب و کار
بخش های مختلف طرح کسب و کار
بخش معرفی
خلاصه مدیریتی
تجزیه و تحلیل صنعت
دورنمای شرکت/شرح کسب و کار
معرفی محصول (کالا و خدمات)
برنامه عملیاتی و تولید
برنامه بازاریابی
ساختار سازمانی

مطالعه بیشتر