دانلود نسخه فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون

دانلود نسخه فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نسخه فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران گرامی و دانشجویان ارجمند، در این بخش نسخه فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون که شامل ۵ بخش و ۲۹ فصل می باشد به همراه آخرین ویرایش کتاب فیزیولوژی گایتون (نسخه ی کامل و لاتین ) با فرمت پی دی اف در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 تخفیف ویژه به مدت محدود

دانلود کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال به همراه نسخه فارسی

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون و هال (Guyton & Hall, textbook of Medical Physiology)

مهمترین مرجع فیزیولوژی برای تمامی دانشجویان رشته های پزشکی و زیست شناسی است و جزو منابع آزمونهای کارشناسی ارشد علوم پزشکی و آزمون جامع علوم پایه می باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۵۶ توسط آرتور گایتون نوشته شده است پروفسور آرتور گایتون در سوم آوریل ۲۰۰۳ طی تصادف اتوموبیل در گذشت و کار ویرایش ۱۲ این کتاب را پروفسور جان هال انجام داده اند.

اهمیت کتاب گایتون و هال در ارایه‌ی دقیق دیدگاه‌های تشخیصی، درمانی و مباحث پایه پزشکی است. این کتاب یکی از منابع مهم علوم پزشکی و زیستی در بیش‌تر دانشگاه‌های مهم دنیاست و در بسیاری از دانشگاه‌های ایران تدریس می‌شود. سهولت یادگیری مفاهیم که به صورت خلاصه ارایه شده‌اند، توجه ویژه به اصول فیزیولوژی و ارایه‌ی مطالب در بخش‌هایی مجزا، از ویژگی‌هایی است که به مخاطب در درک بهتر مفاهیم کمک می‌کند.

کاور گایتون

دانلود نسخه فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون 

 این نسخه جلد اول ترجمه دکتر فرخ شادان از کتاب منتشر شده در سال ۱۹۸۱ می باشد که در سال ۱۳۶۲ چاپ و منتشر شده است.

این کتاب شامل ۵ بخش و ۲۹ فصل می باشد که به همراه آخرین ویرایش کتاب فیزیولوژی گایتون (نسخه ی کامل و لاتین )در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

فهرست گایتون1

فهرست گایتون2

توجه:

نسخه فارسی کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون (جلد دوم) را از اینجا دریافت نمائید.

مطالعه بیشتر