نقشه های کامل مجموعه ورزشی آزادی و استادیوم یکصد هزار نفری

نقشه های کامل مجموعه ورزشی آزادی و استادیوم یکصد هزار نفری
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

شرح مختصر:

نقشه های کامل مجموعه ورزشی آزادی و استادیوم یکصد هزار نفری

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود نقشه های کامل مجموعه ورزشی آزادی و استادیوم یکصد هزار نفری را با بهترین کیفیت از سایت فایل فولدر دریافت نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نقشه های کامل مجموعه ورزشی آزادی و استادیوم یکصد هزار نفری

نقشه های کامل ارائه شده در این فایل عبارتند از:

– طرح جامع (سایت پلان) مجموعه ی ورزشی آزادی با جایگذاری استادیوم، دریاچه و ورزشگاه های مختلف و بافت اطراف

– پلان طبقات زیرین، همکف، اول و دوم استادیوم یکصدهزار نفری.

– پلان بخش ها و برش از چند قسمت استادیوم یکصد هزارنفری

برای استفاده از فایل ابتدا آن را از حالت فشرده (Zip) خارج ساخته، و سپس با اتوکد ۲۰۰۴ و بالاتر می توانید مشاهده و ویرایش نمایید.

تصویر پیش نمایش مربوط به همین محصول می باشد.

حجم فایل:۹٫۵۴ مگابایت

مجموعه ورزشی آزادی تهران

بزرگترین مجموعه ورزشی ایران است که در غرب شهر تهران واقع است. مساحت تقریبی این مجموعه ۴۶۰ هکتار است. که از این میان ۴۰۰٬۰۰۰ مترمربع به فضای ساختمان‌ها اختصاص داده شده‌ است.

۱۴۵ هکتار از مجموعه را جنگل تشکیل داده‌ است، ۴۵ هکتار به چمن تزئینی و ۸ هکتار نیز به زمین‌های چمن ورزشی اختصاص یافته‌ است.

هم اکنون مدیر مجموعه ورزشی آزادی ناصر محمودی فرد است.

این مجموعه در آغاز با نام مجموعه ورزشی آریامهر تهران جهت برگزاری بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ (سال ۱۳۵۳خ) ساخته شد و در دهم شهریور همان سال گشوده شد.

پس از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷خ، مجموعه ورزشی آزادی تهران نامیده شد.

ورزشگاه آزادی، بخشی از مجموعه ورزشی آزادی است.

این مجموعه ورزشی آزادی تهران هم‌اکنون با دارا بودن سالن‌های چند منظوره، سالن دوازده هزار نفری و دریاچه مصنوعی یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های ورزشی خاورمیانه و آسیاست.

معمار و طراح این ورزشگاه عبدالعزیز فرمانفرمائیان است، طرح وزشگاه براساس دید کامل برای همه تماشاچیان در نظر گرفته شده‌ است بطوریکه بیشترین دید تماشاچی از مرکز زمین در شمال و جنوب ۱۳۶ متر و در شرق و غرب ۱۲۶ متر است.

مطالعه بیشتر