خلاصه کتاب طرح پژوهش رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی کرسول

خلاصه کتاب طرح پژوهش رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی کرسول
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب طرح پژوهش رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی کرسول

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب طرح پژوهش رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی کرسول در قالب pdf و در ۹۱ صفحه قابل ویرایش آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

این کتاب توسط جان دبلیو کرسول تدوین شده است و دکتر علیرضا کیامنش و دکتر مریم دانی طوسی آنرا ترجمه کرده اند.

خلاصه ارائه شده شامل ۹۱ صفحه از کتاب طرح پژوهش رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی است. خلاصه کتاب توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه تهران تهیه شده است. در خلاصه این کتاب سعی شده است تا ضمن رعایت اصول خلاصه نویسی و ایجاز، مهمترین نکات مطروحه در کتاب گرد آوری شوند به گونه ای که بتوان از آن برای انجام پروژه های مدیریتی و کارهای کلاسی استفاده کرد. متن خلاصه کتاب از لحاظ نگارشی و ویرایشی با دقت و حساسیت زیادی تنظیم شده تا برآورده کننده تمامی نیازهای دانشجویان عزیز باشد.

فهرست خلاصه کتاب طرح پژوهش رویکردهای کمی، کیفی و ترکیبی کرسول

فصل اول- انتخاب طرح پژوهش
فصل دوم- بررسی پیشینۀ پژوهش
فصل سوم- کاربرد نظریه
فصل چهارم- راهبردهای نگارش و ملاحظات اخلاقی

فصل پنجم- اهمیت مقدمه
فصل ششم- بیان هدف
فصل هفتم- سؤال ها و فرضیه های پژوهش
فصل هشتم-روش های کمَی
فصل نهم- شیوه های کیفی
فصل دهم- شیوه های روش ترکیبی

نکته:

دوستان عزیز با خرید و دانلود این محصول ،نمونه سوالات کتاب طرح پژوهش رویکردهای کیفی ،کمی وترکیبی جان دبلیوکرس ول ترجمه علیرضا کیامنش و مریم دانای طوس با فرمت PDF در ۷۶ صفحه شامل ۳۶۰ تست چهار گزینه ای از کل کتاب طرح پژوهش رویکرد کمی کیفی و ترکیبی را بصورت رایگان دریافت نمائید.

مطالعه بیشتر