پلان کامل مرکز توانبخشی جوانان

پلان کامل مرکز توانبخشی جوانان
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,800 تومان

شرح مختصر:

پلان کامل مرکز توانبخشی جوانان

در این بخش پلان اتوکد مرکز توانبخشی جوانان با فرمت DWG در ۱۰ شیت در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است، در صورت نیازمی توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Related image

شرحی مختصر پیرامون مرکز توانبخشی جوانان:

هرچند کودکان و نوجوانان معلول ذهنی به حاشیه زندگی اجتماعی رانده شده اند، ولی آنان نیز به دنبال آرزوهای گم شده خود هستند و امیدوارند حصار تنهایی شان فرو ریزد و زندگی شرافتمندانه برایشان میسر گردد . این مهم تنها از طریق آموزش، توانبخشی و حرفه آموزی این توانخواهان معصوم امکان پذیر می باشد. در واقع اتمام دوره آموزش رسمی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی مصادف است با آغاز بی کاری و خانه نشینی برای اکثر نوجوانان مبتلا به ناتوانایی های هوشی. علت این امر را نمی توان تنها بر عهده ناتوانایی ها و یا ضعفهای این گروه از نوجوانان گذاشت. اغلب این افراد علی رغم گذراندن دوره های آموزشی مختلف و حتی توانمندی های جسمی و یا توانایی انجام کار در یک یا گاه چندین زمینه شغلی به گروه افراد سرگردان جامعه اضافه می شوند. موضوع آینده حرفه ای و استقلال نسبی مددجویان بالای ۱۴ سال از مهمترین چالش های پیش روی خانواده ها  و متخصصین آموزش های حرفه ای این گروه از نوجوانان به شمار می رود.

متأسفانه به دلیل ناکارآمد بودن بسیاری از آموزشهای رسمی تدارک دیده شده برای کودکان و نوجوانان کم توان ذهنی، آغاز دوران جوانی آنها مصادف با آغاز دوران سخت بیکاری است.

کلمات کلیدی: پلان کامل – مرکز توانبخشی – جوانان

 راهنمای خرید و دانلود فایل پلان کامل مرکز توانبخشی جوانان:

 

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس

باشید.

 

مطالعه بیشتر