پکیج کامل جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی و صالحی+تست

پکیج کامل جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی و صالحی+تست
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پکیج کامل جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته رسولی و صالحی+تست

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مجموعه ای کامل از جزوه درس مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی که شامل خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی در ۸۲ صفحه به همراه جزوه دستنویس درس مدیریت استراتژیک پیشرفته در ۱۱۶ صفحه و تستهای تالیفی کتاب مدیریت استراتژیک پیشرفته رضا رسولی و علی صالحی در ۹۵ صفحه و همچنین ۱۱ دوره نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور آماده دانلود گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پکیج کامل جزوه مدیریت استراتژیک پیشرفته (کارشناسی ارشد مدیریت)

مدیریت استراتژیک پیشرفته به قلم رضا رسولی و علی صالحی برای تدریس در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور تهیه و تدوین شده است.

مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده‌نگر، جامع‌نگر و اقتضایی راه‌حل بسیاری از مسائل سازمان‌های امروزی است. پایه‌های مدیریت استراتژیک بر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکت‌های رقیب، بازارها، قیمت‌ها، عرضه‌کنندگان مواد اولیه، توزیع‌کنندگان، دولت‌ها، بستانکاران، سهامداران و مشتریانی که در سراسر دنیا وجود دارند قرار دارد و این عوامل تعیین‌کنندگان موفقیت تجاری در دنیای امروز است.

پس یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که سازمان‌ها برای حصول موفقیت در آینده می‌توانند از آن بهره گیرند «مدیریت استراتژیک» خواهد بود.

کتاب حاضر با رویکردی جامع و ارائه مدل‌های مختلف برای دانشجویان رشته مدیریت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به رشته تحریر در آمده است. جامعیت این کتاب از نظر پرداختن کامل به مبانی نظری، ابزارها و تئوری‌ها و نیز ارائه راهکارهای علمی و عملی برای به‌کارگیری این سیستم مدیریتی در سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر