دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی را در قالب pdf با بهترین کیفیت که شامل دو جزوه از نکات کلیدی و مهم این درس می باشد را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

این بسته شامل :

۱- جزوه تالیفی بر اساس کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی در ۶۴ صفحه پی دی اف

۲- جزوه تالیفی دانشجو بر اساس کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی میرزا حسن حسینی و فاطمه عیدی در ۱۲۴ صفحه پی دی اف

هدیه محصول:

با خرید و دانلود این محصول ،مجموعه نمونه سوالات درس مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی ازسال ۸۷ تا ۹۶ را بصورت رایگان دریافت نمایید.

Image result for ‫کتاب‬‎

بخشی از متن دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی با رویکرد اسلامی

در دوران اولیه مفهوم بازاریابی با مواردی از جمله بازاریابی، آمیخته بازاریابی و بخش بندی بازار تعریف می شد.امروزه بازاریابی دیگر یک وظیفه سازمانی محدود به یک واحد از شرکت نیست بلکه وظیفه ای است که بر عهده تمام بخش های شرکت گذاشته شده است. رهبری بازاریابی موضوع اصلی تحقیقات در قرن بیستم است. رهبری بازاریابی عاملی برای استقرار اهمیت بازاریابی و دستیابی به موقعیت در سازمان امروزی است.

هم راستایی سازمانی، چابکی و آگاهی محیطی عناصر اصلی در پارادایم رهبری بازاریابی هستند.موفقیت شرکتها به موفقیت بازاریابی وابسته است و بازاریابی نیز وقتی موفق است که تمام بخش های شرکت در انجام وظایف خود موفق بوده و با هم هماهنگ باشند. بازاریابی را ارضاء سودآور نیازها تعریف می کنند.

نیاز: بیانگر احتیاجات اساسی انسان است. نیاز تفاوت بین شرایط واقعی مصرف کننده با شرایط ایده آل یا مطلوب است.

خواسته: میل به محصول خاص برای برآوردن نیاز به روش خاصی است که تحت تاثیر فرهنگ جامعه قرار می گیرد.

تقاضا: هنگامی که تمایل برای محصول با قدرت خرید همراه است تقاضا حاصل می شود.

بازاریابی یک مفهوم تجاری راهبردی است که هدف آن دستیابی به رضایت پایدار سه گروه اصلی ذینفع یعنی مشتریان، شرکت و جامعه است.

مطالعه بیشتر