جزوه تنظیم شرایط محیطی دکتر قیابکلو – دانشگاه تهران

جزوه تنظیم شرایط محیطی دکتر قیابکلو – دانشگاه تهران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه تنظیم شرایط محیطی دکتر قیابکلو – دانشگاه تهران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه تنظیم شرایط محیطی دکتر قیابکلو بصورت اسکن شده در ۵۷ صفحه در اختیار دانشجویان عزیز رشته معماری قرار داده شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر جزوه تنظیم شرایط محیطی دکتر قیابکلو – دانشگاه تهران

از عناصر مهم کمال یک محیط مصنوع پایدار ،بهینه سازی مصرف انرژی است، و توجه به وضیعت اقلیمی و تاثیر آن بر توسعه ها مهمترین عامل پایداری می باشد.از یک سوی ،انرژی در مبحث توسعه منابع پایدار در راس هرم قرار دارد،بوم و محیط قاعده آن را در بر می گیرند،و انرژی در چرخه دیگری نیز با اقلیم و محیط مصنوع مرتبط است،که مبنای آسایش انسان را تشکیل می دهد.

از سوی دیگر مسائل مطروحه جاری درمورد تغییر اقلیم و پدیده گلخانه ای جهانی و تاثیر این روند به روی شاکله معماری و مناطق شهری بومی و آینده تمدن بشری ،اهمیت توجه مضاعف به اقلیم شناسی را برای طراحان محیط مصنوع بارزتر می نماید.نظر به اهمیت موضوع ،هدف کلان این پروهش سعی بر تشریح اقلیم و اقلیم شناسی است،که کاربرد ویژه و مهمی برای طراحان دارد،و به صورتی جامع و متناسب با نیازهای عملی و پژوهشی آنها ارائه خواهد شد.

این مقوله ابتدا به مفاهیم ،مقیاس و عناصر اقلیم توجه خواهد نمود،سپس به توصیف سامانه تشخیص نوع اقلیم که قابل انطباق،مناسب و آسان برای طراحان بنا و شهر باشد می پردازد.

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر