دانلود کتاب اصول حسابداری تالیف مصطفی علی مدد

دانلود کتاب اصول حسابداری تالیف مصطفی علی مدد
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:   

دانلود کتاب اصول حسابداری تالیف مصطفی علی مدد

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند، در این بخش دانلود کتا ب اصول حسابداری تالیف مصطفی علی مدد و نظام الدین ملک آرایئ با فرمت pdf در ۴۰۰ صفحه در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است،در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

قسمتهایی از متن کتاب:

حسابداری در جهان نزدیک به ۶۰۰۰ سال سابقه تاریخی دارد و تاریخ نخستین مدارک کشف‌شده حسابداری به ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد برمی‌گردد. پیشینه حسابداری در ایران نیز به نخستین تمدن‌هایی برمی‌گردد که در این سرزمین پا گرفت و مدارک حسابداری به‌دست‌آمده با ۲۵ قرن قدمت گواه بر پیشرفت این دانش در ایران باستان است. بااین‌حال حسابداری نوین همانند بسیاری از دانش‌های کاربردی دیگر، به همواره ورود فرآوردهای صنعتی و رسوخ موسسات و شرکت‌های خارجی به ایران راه یافت.و در جریان‌های تحولات اقتصادی – اجتماعی یک‌صد سال گذشته با پیدایش سازمان‌های جدید دولتی و دگرگونی شیوه‌های تولید و توزیع با پیشرفتی بطی رایج شد.

دانلود کتاب اصول حسابداری تالیف مصطفی علی مدد

این کتا ب به تشریح مبانی کلی و انواع سیستم‌های دستی حسابداری بیان و حسابداری خریدو فروش کالا براساس قوانین موضوعه‌ی ایران می‌پردازد. این کتا ب برای کسانی مفید است که آموزش حسابداری را به‌عنوان رشته‌ی اصلی تحصیل و کار شروع می‌کنند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر