پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته

پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته تالیف دکتر حسن همتی و دکتر هدی همتی با عنوان مفاهیم گوناگون هزینه و تصمیم‌گیری مدیریت در حجم ۶۳ اسلاید در اختیار دانشجویان عزیز قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫پاورپوینت کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته همتی‬‎

پاورپوینت فصل دوم حسابداری مدیریت پیشرفته

مدیریت هزینه 

مجموعه اقدامات مدیران، ضمن انجام کوشش مستمر در جهت کنترل و کاهش هزینه‌ها، به منظور جلب مشتریان را مدیریت هزینه گویند. سیستم مدیریت هزینه عبارت از سیستم برنامه‌ریزی و کنترل به منظور: اندازه‌گیری منابع در راستای اجرای فعالیتهای عمده سازمان به مصرف رسیده، شناسایی و حذف هزینه‌های بدون ارزش افزوده، تعیین کارآیی و اثربخشی کلیه فعالیت‌های عمده و شناسایی و ارزیابی فعالیت‌های جدید، جهت بهبود بخشیدن عملکرد آتی سازمان می‌باشد.

مدیریت هزینه برای تعیین قیمت، تغییر در محصول جهت افزایش در سودآوری و تعیین روش‌های نوین بازاریابی در محیط رقابتی مستلزم بررسی آثار هزینه در گزینه‌های مختلف طراحی محصول، در هر تولید محصول جدید شامل تجزیه و تحلیل پیش‌بینی هزینه‌های ساخت و هزینه‌های تحقق یافته پس از تکمیل فرایند تولید شامل هزینه‌های خدمات پس از فروش است، تحلیل هزینه‌های فرایند کوشش‌های ساخت محصول و هزینه‌های قبل از تولید، این قابلیت را بوجود می‌آورد که بطور مستمر و پیوسته هزینه‌ها برای هر محصول با خدمت برآورد شده که براساس آن پس از فروش محصول یا ارائه خدمات شرکت به درآمد مطلوب دست یابد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر