دانلود فصل اول حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی

دانلود فصل اول حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فصل اول حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل اول حسابداری مدیریت استراتژیک از تئوری تا عمل تالیف دکتر محمد نمازی با عنوان کلیات و مفاهیم در حجم ۲۷ اسلاید آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن:

تعریف حسابداری مدیریت

یک سیستم اطلاعاتی است که اطلاعات مالی و غیر مالی مربوطه را جمع آوری ، ثبت، طبقه بندی و تلخیص می کند تا مورد استفاده تصمیم گیرندگان داخلی (به ویژه مدیریت :برای انجام دادن وظایفی نظیر بودجه بندی،برنامه ریزی،کنترل،…) و تصمیم گیری های اقتصادی قرارگیرد. حسابداری مالی : هدف ارائه اطلاعات مالی و نتایج حاصل از عملیات شرکت به استفاده کنندگان خارج از شرکت مانند سرمایه گذاران فعلی و آتی، بستانکاران، دولت…می باشد. حسابداری صنعتی: یک سیستم اطلاعاتی که عملیات مربوط به ثبت ،طبقه بندی و تلخیص فعالیت های مربوط به قیمت تمام شده محصولات شرکت را ارائه می دهد.

دانلود فصل اول حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر