دانلود فصل نهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی ppt

دانلود فصل نهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فصل نهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی ppt

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فصل نهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی، دکتر غلامرضا کرمی، سید مصطفی سید حسینی و مهتاب جهرمی با عنوان محیط اقتصادی حسابداری با فرمت پاورپوینت در حجم ۵۸ اسلاید با کیفیت عالی آماده دانلود شده است و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

تجربه گرائی نوین:

تغییر در سایر حوزه های دانش در نیمه قرن بیستم به حدی بود که حسابداری نیز تحت تاثیرآن قرار گرفت تغییرات پدید آمده در اقتصاد مالی فلسفه علم و……….      باعث شد تاحسابداران که تا پیش از این در محیطی بسته تئوری  پردازی میکردند به ناچار مسیر توسعه دانش خود را تغییر دهند. گافی کین (۲۰۰۷ ) این دوران را عصر تجربه گرایی نوین در حسابداری نام گذاری کرده است.

ویژگیهای عصرتجربه گرایی نوین :

در عصر تجربه گرایی نوین به گرایشاتی همچون سود حقیقی و رویکرد معاملاتی و………توجهی نخواهیم داشت بلکه حسابداری را بعنوان یک پدیده در واکنش به تغییرات محیط به خصوص محیط اقتصادی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

عصر تجربه گرائی نوین بر پایه تحولات محیط حسابداری توسعه یافته است تحولاتی  همچون بسط رویکرد اثباتی در اقتصاد ایجاد فرضیات و تئوری های نوین مالی همچون فرضیه بازار کارا ، تئوری مدرن پرتفوی و……….. تمامی این تحولات به نحوی برجریان تحقیقات و تئوری پردازی حسابداری تاثیر گذاشته اند.

دانلود فصل نهم تئوری حسابداری جلد دوم دکتر ساسان مهرانی ppt

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر