پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی (فصل ۹)

پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی (فصل ۹)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی (فصل ۹)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم حسابداری مدیریت استراتژیک ازتئوری تا عمل جلد اول تالیف دکتر محمد نمازی با عنوان هزینه یابی کایزن در حجم ۳۰ اسلاید آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫حسابداری مدیریت استراتژیکدکتر محمد نمازی‬‎

مقدمه:

´براساس تحقیق برلینر و همکاران(۱۹۸۸)هزینه یابی استاندارد و حتی سیستم های مدیریت هزینه سنتی از معیارهای عملکردی استفاده می کنند که اغلب با اهداف استراتژیک تولیدی در تضاد بوده و همچنین به اندازه کافی در خصوص معیارهای غیر مالی مانند کیفیت و انعطاف پذیری نمی توانند اطلاعاتی را ارائه دهند. اما امروزه برخی از شرکت ها دریافته اند که سیستم هایی همچون هزینه یابی استاندارد، کفایت لازم برای همراهی با اهداف و فرایندهای مدرن تولیدی را ندارد وبه جای آن به دنبال پذیرش هزینه یابی کایزن هستند که به عنوان یک ابزار مدیریت استراتژیک در حال گسترش است. در هزینه یابی استاندارد هدف آن است که تا حد امکان هزینه ها مطابق استاندارد بوده و از انحرافهای نامساعد پیشگیری شود، در صورتی که هزینه یابی کایزن هدفش کاهش مستمر هزینه ها بوده و در این راه از تجزیه و تحلیل ارزش استفاده می کند.

فهرست:

۱- مقدمه

۲- تاریخچه کایزن

۳- تعریف هزینه یابی کایزن

۴- مفاهیم هزینه یابی کایزن

۵- مراحل اجرای کایزن

۶- بودجه بندی و کایزن

۷- اصول بیست گانه مدیریت کایزن

۸- کایزن و کنترل کیفیت جامع

۹- کایزن و سیستم پیشنهادها ´

۱۰- کایزن در برابر نوآوری

۱۱- کایزن در شرکت کروس

پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک دکتر محمد نمازی (فصل ۹)

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر