پاورپوینت تئوری حسابداری ۲ دکتر شباهنگ (فصل ۱۸)

پاورپوینت تئوری حسابداری ۲ دکتر شباهنگ (فصل ۱۸)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تئوری حسابداری ۲ دکتر شباهنگ (فصل ۱۸)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل پاورپوینت فصل هیجدهم تئوری حسابداری ۲ دکتر شباهنگ جلد دوم با عنوان افشای اطلاعات مالی در حجم ۱۹ اسلاید آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

مقدمه

سوال اصلی مطروحه در این مبحث افشا این است که مدیریت ارشد یک واحد انتفاعی چه اطلاعاتی را باید برای گروه‌های پیرامون آن واحد افشا کند. این سوال در تمامی مطالب کتاب تئوری حسابداری. از ابتدا تا انتها. مطرح بوده و بر آن سایه افکنده است. مبحث افشا از چنان گستردگی برخورداراست که می‌تواند تمامی مطالب مرتبط با گزارشگری مالی را در بر گیرد. اما لازم به یادآوری است که برای سوال اصلی مزبور پاسخی قطعی که بتواند تمامی گروه‌های پیرامونی را متقاعد کند. وجود ندارد. البته هر گروه ممکن است باورهای خودرا داشته باشد که باورهای گروه‌های مختلف لزوماً بر یکدیگر منطبق نیستند.

۱- اطلاعات برای چه اشخاصی باید افشا شود؟

۲- مقصد از افشای اطلاعات چیست؟

۳- چه میزان از اطلاعات باید افشا گردد؟

علاوه بر پرسشهای بالا، و زمان بندی افشای اطلاعات نیز حایز اهمیت است زیرا بر سنجش سودمندی اطلاعات تاثیر می گذارد.

افشای اطلاعات مالی

رئوس مطالب :

مقدمه

مخاطبین افشا.

سطوح افشا.

شکلهای افشا.

افشای اطلاعات بر حسب قسمت‌های مختلف یک واحد انتفاعی.

روشهای افشا.

پاورپوینت تئوری حسابداری ۲ دکتر شباهنگ

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر