دانلود جزوات حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ دکتر عثمانی

دانلود جزوات حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ دکتر عثمانی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود جزوات حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ دکتر عثمانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین جزوات دستنویس حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ دکتر عثمانی شامل حسابداری صنعتی ۱ (۵۶صفحه) ،حسابداری صنعتی ۲ (۶۲ صفحه) و صنعتی ۳ (۵۶صفحه) دانشگاه شهید بهشتی که به طور کامل و بسیار عالی به ارائه مباحث مطرح در این واحد درسی پرداخته است، در اختیار دانشجویان عزیز رشته حسابداری قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

حسابداری صنعتی 1 و 2 و 3 دکتر محمد قسیم عثمانی به صورت دست نویس

دانلود جزوات حسابداری صنعتی ۱ و ۲ و ۳ دکتر عثمانی

درس حسابداری صنعتی از جمله دروس کنکور کارشناسی ارشد رشته حسابداری می باشد. این جزوات با کیفیت خوبی اسکن شده اند و امیدواریم در جهت کمک به شما عزیزان مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.لازم به توضیح میباشد که کارتهای بانک ملی تراکنش های زیر ۵۰۰۰ تومان را انجام نمیدهند از این رو برای خرید فایل های زیر مبلغ فوق لطفا از کارتهای سایر بانکها استفاده نمایید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر