دانلود کتاب مدیریت تولید بابک کاظمی بصورت خلاصه

دانلود کتاب مدیریت تولید بابک کاظمی بصورت خلاصه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب مدیریت تولید بابک کاظمی بصورت خلاصه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت تولید بابک کاظمی در قالب pdf شامل ۶۹ صفحه در ۹ فصل ،خلاصه ای جامع و مفید برای دانشجویان رشته حسابداری و مدیریت آماده گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود کتاب مدیریت تولید بابک کاظمی بصورت خلاصه

فصل اول :

شناخت تولید و فعالیتهای تولیدی تمام احتیاجات مادی انسان ها به خودی خود در طبیعت وجود ندارد بلکه باید ساخته و تولید شود .منابع اولیه تولید خود به خود به کالاها و خدمات مورد نیاز تبدیل نمی شود این تغییر شکل باید در جایی و به طریق انجام می پذیرد یعنی باید سازمان تشکیل شود یا مدیر و کارفرما باید سازمان را ایجاد و اداره کند .

تولید:

در لغت به معنی ایجاد کردن و ساختن است . ولی از نظر اقتصادی به معنای ایجاد تغییرات در مواد اولیه و تبدیل آن به صورت محصولات (کالاها یا خدمات ) به منظور رفع احتیاج است .این تغییرات و عملیات در مواد اولیه باعث ایجاد ارزش اضافی یا افزوده در کالاها و خدمات می شود .

ارزش افزوده :

عبارت از مبلغی که به ارزش مواد خام برای تبدیل آن به کالای ساخته شده یا ساخته طی عملیات تولیدی تعلق می گیرد و به آن افزوده می شود.

عوامل تولید:

منابع مادی و انسانی که ارضای نیازمندیهای مختلف اقتصادی جامعه را امکان پذیر می سازند و به امر تولید کمک کند عوامل تولید می گویند .در نهایت با ترکیب و تغییر شکل عوامل تولید ،کالاها و خدمات گوناگونی  به دست می آید .عوامل تولید از نظر اقتصاددانان اقتصاددانان عوامل تولید را به چهار دسته تقسیم کرده اند : منابع طبیعی (زمین ) ، سرمایه ،کار ، مدیریت ….

مطالعه بیشتر