دانلود جزوه تمرینات درس تجارت بین الملل

دانلود جزوه تمرینات درس تجارت بین الملل
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود جزوه تمرینات درس تجارت بین الملل

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه درس تجارت بین الملل در ۱۸۸ صفحه بر اساس کتاب تجارت بین الملل سالواتوره بهمراه تمرینات درس تجارت بین الملل استاد امینی همراه با پاسخ آنها شامل ۱۱ فصل در قالب فایل PDF در ۶۱ صفحه با کیفیت عالی آماده شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

دانلود جزوه تمرینات درس تجارت بین الملل

کتاب تجارت بین‌الملل حاصل بیش از سه دهه تدریس دومینیک سالواتوره در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد است. این کتاب در بیش از ۶۰۰ دانشکده و دانشگاه در سراسر امریکا، کانادا و سایر کشورهای انگلیسی‌ زبان به‌ عنوان کتاب درسی معرفی شده است.

این کتاب ترجمه ۱۲ فصل از ویرایش نهم کتاب اقتصاد بین‌الملل است که در سال ۲۰۰۷ میلادی منتشر شده است. ترجمهٔ ویراست سوم اولین‌ بار در سال ۱۳۷۶ منتشر شده و تا سال ۱۳۸۷ نه بار تجدید چاپ شد. کتاب دارای متنی منسجم، روان و یکدست است.

ارائه فصل‌بندی دقیق، ارتباط منطقی موضوعات هر فصل، پیوست‌های ارزشمند، پرسش‌ها و مسائل فصل‌ها و استفاده از نمودارهای متعدد کتاب را جذاب و برتر از کتاب‌های مشابه ساخته است.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر