پروژه بررسی نقش هوش هیجانی در عملکرد بازاریابان بیمه کارآفرین

پروژه بررسی نقش هوش هیجانی در عملکرد بازاریابان بیمه کارآفرین
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

شرح مختصر:

پروژه بررسی نقش هوش هیجانی در عملکرد بازاریابان بیمه کارآفرین

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M . Sc ) با موضوع بررسی نقش هوش هیجانی در عملکرد بازاریابان بیمه کارآفرین استان خراسان رضوی در قالب فایل word – قابل ویرایش آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

گزیده ای از متن:

مقدمه

مدیریت و یا عامل انسانی مهم‌ترین دلیل تحولاتی است که امروز بشر در همه زمینه‌ها و به هر شکلی در جوامع گوناگون شاهد آن است. در واقع عامل انسانی است که تفاوت‌های فاحش امروز زندگی بشر با شرایط گذشته‌اش را رقم زده است. اگر این عامل از زندگی روزمره حذف شود در واقع توسعه و پیشرفت از زندگی انسان حذف می‌شود. برای تغییر و حرکت بسوی شرایط بهتر علاوه بر عواملی چون سرمایه، مواد اولیه و غیره مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل نیروی انسانی است. در واقع ثروت و دارایی هر جامعه‌ای تنها و تنها نیروی انسانی است. این دیدگاه شاید افراطی بنظر برسد ولی واقعیت‌های موجود در جوامع گوناگون این امر را ثابت می‌کند.

اگر یک جامعه را با همه امکانات مادی و ثروت‌های بیکران با جامعه‌ای که از همه این امکانات بی‌بهره است مقایسه کنیم و مشاهده کنیم که جامعه فاقد ثروت از توان و قدرت بالاتری برخوردار است تنها عاملی که این مسئله را ایجاد کرده باید عامل انسانی باشد. در زمینه امور اقتصادی و تجاری مانند همه دیگر بخش‌های اجتماعی عامل انسانی مهم و حیاتی است.

امروزه دیگر توجه صرف به برنامه ریزی و فرآیندها کافی نیست چراکه این افراد هستند که برنامه ریزیها و فرآیندها را جامه عمل می پوشانند. حفظ انگیزه و تعهد افراد در زمان بروز تغییرات گسترده، در زمره‌ دشوارترین چالشهاییاست که رهبران در تمامی سطوح با آنها مواجهند. شرکتها باید در زمینه‌ فعالیت ‌هایداخلی وخارجی خود انعطاف‌پذیرتر باشند. ماهیت تغییرات امروزی مؤید چالشی کلی برایتمامی کسانی است که در سمتهای رهبری قرار دارند. برای رفع این چالشها، رهبران بایدبتوانند فضایی سازمانی خلق کنند که در آن نه تنها عملکرد بلکه حس غرور و هدفمندی تقویت میگردد.

پروژه بررسی نقش هوش هیجانی در عملکرد بازاریابان بیمه کارآفرین

فهرست مطالب:

فصل اول : کلیات پژوهش

فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش

فصل سوم : روش تحقیق

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

فصل ینجم : بحث و نتیجه گیری

مطالعه بیشتر