pdf خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دکتر سجادی

pdf خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دکتر سجادی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

pdf خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دکتر سجادی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دکتر سجادی در قالب فایل pdf شامل ۵۵ صفحه با کیفیت خوب را آماده دانلود گذاشتیم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

خلاصه کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دکتر سجادی

کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری دکتر سجادی است که در بسیاری از دانشگاه های کشور تدریس می شود. علاوه بر کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری ، استفاده از جزوه سیستم های اطلاعات مدیریت و حسابداری و مقاله در مورد سیستم اطلاعات مدیریت و حسابداری که در انتهای این مقاله ارائه شده است ، هم به یادگیری بهتر این درس کمک فراوانی خواهد کرد.

سیستم اطلاعات حسابداری چیست؟

سیستم اطلاعات حسابداری به سیستمی گفته می شود که فرایند گردآوری ، ثبت و ذخیره اطلاعات مالی را از طریق فعالیت های حسابداری انجام می دهد و پس از انجام فرایند پردازش بر روی این اطلاعات ، نتیجه آن را در قالب گزارش هایی در اختیار مدیران و تصمیم گیرندگان سازمان قرار می دهد.با استفاده از کتاب سیستم های اطلاعاتی حسابداری ، می توان به طور کامل با سیستم اطلاعات نرم افزار حسابداری ارزی آشنا شد. سیستم اطلاعات حسابداری برای دو هدف اصلی زیر در سازمان مورد استفاده قرار می گیرد:

تهیه اطلاعات مورد نیاز برای انجام عملیات سازمان
تهیه اطلاعات لازم برای تصمیم گیری در سازمان

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

مطالعه بیشتر