تحقیق پیرامون درمان مشکلات زناشویی(سکس تراپی)

تحقیق پیرامون درمان مشکلات زناشویی(سکس تراپی)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

تحقیق پیرامون درمان مشکلات زناشویی (سکس تراپی)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل درمان مشکلات زناشویی (سکس تراپی) دکتر بوستانی پور شامل ۶۸ صفحه اسلایدوار تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

عناوین تحقیق پیرامون درمان مشکلات زناشویی (سکس تراپی)

نمودار مشکل جنسی

طبقه بندی اختلال های جنسی

انواع اختلالات جنسی

اختلال میل جنسی

آمیزش دردناک

اختلال نعوظ

واژینیسم

انزال زودرس

انزال دیررس

آنور گاسمی

بیش فعالی (اعتیاد جنسی)

سکس تراپی چیست و سکس تراپیست کیست 

تعریف سکس تراپی و آشنایی با سکس تراپیست و عواملی که برای رفع آن باید به سکستراپیست مراجعه شود

آمیزش جنسی در زندگی زناشویی یکی از مهم ترین عوامل برای گرم نگه داشتن زندگی و بی شک یکی از مهم ترین عوامل در خیانت ها و ارتباط های نامشروع می باشد که در صورت عدم توانایی در سکس و عدم توانایی در ارضای جنسی همسر باعث میگردد تا رابطه زناشویی به سردی گراییده و چه بسا به خیانت و اتفاقاتی جبران ناپذیر ختم گردد .

سکس تراپی شامل رفع مشکلات جنسی در روابط زناشویی می باشد که در صورت عدم رضایت از آمیزش جنسی با مراجعه با سکس تراپیست میتوان برای حل مشکل در رابطه جنسی با همسر اقدام نمود تا به رضایت از سکس برسیم .

طبق آمار از آنجا که ۴۰ تا ۶۰ درصد از مشکلات زناشویی را روابط جنسی آنها شامل می شود ضرورت بررسی علمی تر به مقوله سکس در موارد در مانی بیشتر محسوس گشته است و جوامع علمی را بر آن داشته تا پایه ریز علم نوین باشندبنام سکسولوژی. سکسولوژی علمی است نوین و چند وجهی که ارتباط تنگاتنگی با علوم پزشکی، روانپزشکی، روانشناسی، آمار، جامعه شناسی، جرم شناسی، زیست شناسی و حتی هنر و موزیک دارد.

عریف علمی سکسولوژی عبارت است از: مطالعه هدفمند رفتار جنسی در انسان و حیوان که این رفتار از قبل از تولد جاندار شروع گشته و در طول زندگی او ادامه می یابد سکسولوژی در بیشتر فرهنگ لغات تحت عنوان علم مطالعه جنسیت تعریف شده است

مطالعه بیشتر