دانلود پاورپوینت کارگاه زوج درمانی شناختی – رفتاری

دانلود پاورپوینت کارگاه زوج درمانی شناختی – رفتاری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کارگاه زوج درمانی شناختی – رفتاری

دانش پژوهان عزیز در این بخش فایل پاورپوینت کارگاه زوج درمانی شناختی – رفتاری شامل ۳۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است، در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید. برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

زوج‌ درمانی رویکرد درمانی مبتنی بر شواهد است که با هدف زوج‌ درمانی کاهش مشکلات زناشویی و در عین حال غنی‌سازی و پیشگیری از مسائل بعدی انجام می‌شود. زوج‌درمانی، نوعی روان‌ درمانی کوتاه‌ مدت است که ممکن است فقط به چند جلسه کار بر روی مشکلات رابطه‌ای زوج‌ها نیاز داشته باشد. معمولاً زوج درمانگران پرسش‌هایی در مورد نقش  زوجین، الگوها، قواعد و مقررات، اهداف و باورهای آن‌ها می‌پرسند. درمان اغلب با تحلیل از جنبه‌های بد و خوب رابطه  زوجین آغاز می‌شود.

در واقع زوج‌ درمانی راهی است برای حل کردن مشکلات و کشمکش‌های زوج‌هایی که خود به‌ تنهایی قادر به حل مشکلاتشان نیستند. فرایند زوج‌ درمانی شامل زن و شوهر و یک فرد آموزش‌ دیده و متخصص در این زمینه است که در خصوص احساسات و افکارشان بحث می‌کنند. هدف در زوج‌ درمانی کمک به زنان و مردان است تا همدیگر را بهتر درک کنند و اگر تصمیم دارند و یا می‌خواهند که تغییر کنند، به آن‌ها کمک شود.

عناوین پاورپوینت کارگاه زوج درمانی شناختی – رفتاری:

زوج درمانی شناختی رفتاری

فنون درمانی در زوج درمانی شناختی رفتاری

فنون رفتاری

Tile Technique

آموزش همدلی

آموزش جراتمندی

آموزش مذاکره

قرارداد رفتاری (QUID PRO QUO CONTRACT)

(Caring Day) روز ویژه

فعالیت مشترک

حل مسئله

پیش نیازهای حل مسئله برای همسران

مداخلات تغییر شناخت

اهداف کلی

یاد آوری

مداخلات و فنون تغییر شناخت

تغییر استانداردهای زوج هایی با استانداردهای متفاوت

در نظر گرفتن بدترین پیامد

Interventions and Techniques for Modifying Cognitions

مطالعه بیشتر