پاورپوینت کارگاه آموزشی اختلال جنسی

پاورپوینت کارگاه آموزشی اختلال جنسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت کارگاه آموزشی اختلال جنسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت کارگاه آموزشی اختلال جنسی در ۶۳ اسلاید بسیار کاربردی تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫پاورپوینت کارگاه آموزشی اختلالات جنسی‬‎

شرح مختصر پاورپوینت کارگاه آموزشی اختلال جنسی

روابط جنسی یکی از نیازهای فیزیولوژیکی اصلی آدمی است که همواره به خاطر مسائل اخلاقی، مذهبی و جنبه­ های تابوگونه، بررسی­ های کارشناسانه در آن مورد غفلت و یا حتی سرکوب قرار گرفته است. اولین گزارشات و مکتوبات درباره روابط جنسی در جوامع غربی از سال ۱۹۶۰ ثبت گردیده و تا قبل از این تاریخ مدارک و مستنداتی در خصوص بررسی روابط جنسی توسط متخصصان وجود ندارد.

در جامعه ما نیز اطلاعات تخصصی در زمینه­ مداخلات علمی و آگاهی­ دهی مسائل جنسی به سایر افراد کم­رنگ می ­باشد و با توجه به سیر و رشد جمعیت کشورمان نیاز به وجود متخصصان ماهر و با تجربه در این زمینه بیش از پیش احساس می­گردد و در کنار پیشگیری از بروز آسیب ها در این زمینه (در کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان) فرهنگ جنسی را نیز ارتقاء بخشیم.

با توجه به آمار بالای ناتوانی جنسی در جوامع مختلف  و گستردگی موضوع اختلالات جنسی تصمیم بر این داریم که در هر شماره به صورت جداگانه به بررسی یکی از ناتوانایی‌ها و اختلالات جنسی شایع بین خانم‌ها و آقایان بپردازیم. در این مقاله نیز نگاهی کلی می‌اندازیم به انواع ناتوانی‌ها در خانم‌ها و آقایان و آمار آن در جامعه ایران. پس اگر می‌خواهید با دلایل ناتوانی جنسی و راه‌های درمان آن آشنا شوید مقاله‌های بعدی ما را از دست ندهید.

دانش پژوهان گرامی در این بخش کارگاه آموزشی اختلالات جنسی در قالب فایل پاورپوینت شامل ۶۳ اسلاید بسیار کاربردی تهیه و تدوین گردیده است . دانلود این کارگاه را به همه روانشناسان پیشنهاد میدهیم.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱– دریافت از طریق ایمیل

۲– دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱– واریز به حساب یا کارت به کارت

۲– پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر