جزوه تفکر سیستمی کل گرایی خلاق برای مدیران

جزوه تفکر سیستمی کل گرایی خلاق برای مدیران
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

جزوه تفکر سیستمی کل گرایی خلاق برای مدیران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جزوه و خلاصه کتاب تفکر سیستمی کل گرایی خلاق برای مدیران تالیف مایک سی جکسون و ترجمه دکتر علی محمد احمدوند – غلام جاپلاقیان در قالب فایل pdf شامل ۱۶۵ صفحه (۱۵ فصل) در اختیار دانشجویان عزیز رشته مدیریت قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

تالیف: مایک سی جکسون

ترجمه: دکتر احمدوند و جابلاقیان

منبع دانشجویان مدیریت پیام نور

خلاصه کتاب تفکر سیستمی کل گرایی خلاق برای مدیران در قالب فایل PDF و شامل ۱۶ فصل و ۱۶۱ صفحه به صورت تایپ شده تهیه گردیده است.

نگاهی بر کتاب تفکر سیستمی کل گرایی خلاق برای مدیران

“سیستم اطلاعاتی C4I در حوزه نظامی دارای ارزش بسیاری است. از این رو برآورد ضعف‌ها و ارزیابی عملکرد آن، در پیشبرد اهداف نظامی و ارتقای این سیستم از اهمیت بسزایی برخوردار است. در نوشتار حاضر، به بررسی قواعد کلی و راهبردهای موجود در زمینه ارزیابی سیستم‌های C4I پرداخته شده و چارچوب قواعد و مفاهیم کلی برای تدوین این راهبردها در سطح نیروهای مسلح ارائه گردیده است.”

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱– دریافت از طریق ایمیل

۲– دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱– واریز به حساب یا کارت به کارت

۲– پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر