دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر

دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه کامل مبحث پاورپوینت کاربرد کامپیوتر می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۱۹۳ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 

فهرست مطالب دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر

فصل اول: پیشینه کامپیوتر، ویژگی‌ها و کاربردهای آن

فصل دوم: ارتباط با کامپیوتر و دستگاه‌های جانبی آن

فصل سوم: نرم‌افزار

فصل چهارم: آشنایی با واژه‌پرداز

فصل پنجم: معرفی آفیس مایکروسافت

فصل ششم: اینترنت

کاربرد کامپیوتر، رایانه و pc در چیست؟!

برای اولین بار در سال ۱۸۲۰ چارلز بابیچ ایده یک ماشین محاسبه گر برای اعمال ریاضی را ارائه کرد ماشینی که بعدها به نام ماشین تفاضلی معروف شد. در سال ۱۹۹۱ بر پایه طرح های اصلی بابیج یک دستگاه تفاضلی (Difference engine) ساخته شد که بخوبی کار می کرد. این امر نشان داد که دستگاه بابیج در صورتی که کامل می شد می توانست به خوبی کار کند. وی همان سال ها روی طرح ماشین پیچیده تری هم کار می کرد که نام ماشین تحلیلی بر آن گذشته بود. اما در بین عده ای عقیده دارند که مخترع کامپیوتر اشخاص دیگری هستند. یکی از این مدعیان کشور آلمان است.

کشور آلمان در نظر دارد تا به همه یادآوری کند که کامپیوتر اختراع آلمانی ها بوده است و نه اختراع آمریکایی ها، چنانچه بعضی اینطور تصور کرده‌اند. این تصمیم ضمن بزرگداشت مخترع کامپیوتر کنراد زوسه در موزه تکنولوژی برلین عملی می شود. آلمان در همین خصوص اقدام به برگزاری جشن های بزرگداشت تاریخ صد سالگی این مخترع کامپیوتر در سراسر کشور و در شش موزه در سال جاری می کند. شعار این جشن ها هم “کامپیوتر اختراع آلمان است” می باشد. مدیر موزه تکنولوژی برلین می گوید، کامپیوتر از آمریکا نیامده است و بیل گیتس هم مخترع آن نیست! وی تاکید می کند اولین کامپیوتر در جهان در برلین ساخته شده است.

مطالعه بیشتر