دانلود تست کتاب تئوری سازمان رابینز

دانلود تست کتاب تئوری سازمان رابینز
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود تست کتاب تئوری سازمان رابینز

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل بیش از ۴۷۰ تست کتاب «تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمانی» تالیف استیفن رابینز همراه با پاسخ گزینه ای می باشد که به صورت فایل PDF جمع آوری شده است و جهت استفاده دانشجویان دانشگاه پیام نور رشته مدیریت اماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نگاهی بر کتاب «تئوری سازمان؛ ساختار و طرح سازمانی» نوشته‌ی استیفن رابینز 

این کتاب شامل، سیر تطور نظریه سازمان، اثر بخشی سازمانی، ابعاد ساختار سازمانی، اندازه سازمان و انواع ساختاره های سازمانی است.

این کتاب از جمله کتاب‌هایی است که در طرح‌درس بیشتر استادان رشته‌ی مدیریت در سراسر جهان به چشم می‌خورد. انسجام کتاب هم در مفاهیم کلیدی نظریه‌ی سازمان (محیط استراتژی و هدف، فناوری، ساختار سازمانی) و هم در موضوعات بحث‌انگیز کلیدی (فرهنگ، تعارض، قدرت کنترل، تکامل سازمانی) همراه با روانی متن، باعث جلب‌نظر خوانندگان رشته‌ی مدیریت در بسیاری از کشورهای جهان شده است. کتاب حاضر در پنج بخش و نوزده فصل به همراه یک ضمیمه تدوین شده است. «نظریه‌ی سازمان»، «سیر تطور نظریه‌های سازمان»، «اثربخشی سازمانی»، «ابعاد ساختار سازمانی»، «استراتژی» (راهبرد)، «اندازه‌ی سازمان»، «فناوری»، «محیط»، «قدرت کنترل»، «انواع ساختارهای سازمانی»، «بوروکراسی: نگاهی دقیق»، «ادهوکراسی (ویژه‌ی کار موقت)، «مدیریت فناوری و طراحی شغل»، «مدیریت محیط»، «مدیریت تغییر سازمانی»، «مدیریت تعارض سازمانی»، «مدیریت فرهنگ سازمانی»، «مدیریت تکامل سازمانی» و «سازمان‌ها در آینده» عناوین فصل‌های کتاب هستند.

دانلود تست کتاب تئوری سازمان رابینز

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر