فایل word پروژه مالی حسابداری شرکت کامپیوتری طاها

فایل word پروژه مالی حسابداری شرکت کامپیوتری طاها
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

فایل word پروژه مالی حسابداری شرکت کامپیوتری طاها

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه مالی حسابداری شرکت کامپیوتری طاها در قالب فایل word با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۸۵ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Image result for ‫پروژه مالی حسابداری‬‎

مقدمه:

پروژه حسابداری حاضر حاصل تحقیق و پژوهش در شرکت طاهاکه نمایندگی ماتریکس می باشد واقع در ۳۰ متری سینما سعدی شیراز می باشد. ضمینه فعالیت این شرکت برنامه نویسی و تولید نرم افزارهای حسابداری و سخت افزار کامپیوتری می باشد که بصورت مستمر و تولید زیاد و پخش در بازار فعالیت دارد. این شرکت دارای ۳ بخش می باشد.

۱ – بخش مدیریت : در این بخش مدیر عامل شرکت می باشد که با نظارت بر کارهای شرکت امورات این شرکت را اداره می کند.

۲ – بخش کارگاه : در این بخش CD های خام توسط یک اپراتور درون دستگاه دبلیو کیتور قرار گرفته و پس از رایت توسط یکی از کارگران با دستگاه مخصوص لیبل گذاری و بسته بندی می شود . ۳ – بخش نرم افزار : در این بخش دو نفر برنامه نویس به ساخت نرم افزارهای آموزشی و حسابداری مشغول می باشند که پس از تولید نرم افزار های مفید و مورد نیاز جامعه آنها را به بخش کارگاه انتقال داده و در آنجا به تولید انبوه میرسانند .

در این پروژه ابتدا با مفاهیم حسابداری آشنا شده و سپس به بررسی سیستم حسابداری این شرکت ( سند حسابداری ، دفتر روزنامه ، دفتر کل ، تراز آزمایشی ، ترازنامه ) می پردازیم .

پروژه مالی حسابداری شرکت کامپیوتری طاها

شرکت طاها شیراز از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل شده است. این شرکت در زمینه های برنامه نویسی، شبکه، گرافیک و انیمیشن، سخت افزار و آموزش فعالیت می کند. این شرکت دارای یک بخش به نام بخش سخت افزار می باشد که شامل یک اتاق می باشد که در این اتاق تمامی وسایل مورد نیاز برای نصب کردن قطعات کامپیوتر موجود می باشد. تمامی کامپیوترها و سیستم های این شرکت شبکه می باشند و می توانند از این طریق با هم ارتباط داشته باشند.

تعریف حسابداری

حسابداری دانشی است که موضوعش فهم رویدادهای مالی است. حسابداری دانشگاهی عمرش بالغ بر پانصد سال است و با نام لوکا پاچیولی (۱۴۹۵ میلادی) آغاز شده است. حسابداری مانند هر دانش دیگری در طول عمر پر فراز و نشیب خود تغییرات زیادی داشته است. از مهمترین تغییرات حسابداری در طول پانصد سال گذشته تغییر ماهیت نظری آن است. حسابداری دانشگاهی در چهارصد سال اول عمر خود عمدتاً رویکردی تکنیکی و فنی داشته است. در اوایل قرن بیستم اولین مباحث نظری در حوزه حسابداری مطرح و وجه علمی بودن آن به مذاق بحث گذاشته میشود.

مطالعه بیشتر