no-img
فایل فولدر

پایان نامه تاثیر واحد کنترل کیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل - فایل فولدر


فایل فولدر

ادامه مطلب

ZIP
پایان نامه تاثیر واحد کنترل کیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل
zip
۱۳۹۶-۱۱-۱۰
495KB

پایان نامه تاثیر واحد کنترل کیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل


Image result for ‫پایان نامه بررسی تاثیر واحد کنترل کیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل‬‎

شرح مختصر:

محصول مورد نظر شامل پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری(M.A) با موضوع بررسی تاثیر واحد کنترل کیفیت در سازمان حسابرسی بر اجرای اثر بخش حسابرسی صورتهای مالی از دیدگاه حسابرسان شاغل می باشد که در قالب فایل ورد با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۱۰۹ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.

 

فهرست مطالب:

چکیده ۱

فصل اول. ۳

۱-۱- مقدمه. ۴

۱-۲- بیان مسئله. ۴

۱-۳- ضرروت انجام تحقیق. ۶

۱-۴- اهداف تحقیق. ۸

۱-۴-۱- اهداف آرمانی.. ۸

۱-۴-۲- اهداف کلی.. ۸

۱-۴-۳- اهداف ویژه و کاربردی.. ۹

۱-۵- فرضیه‌های تحقیق. ۹

۱-۶- روش تحقیق. ۱۰

۱-۷- قلمرو تحقیق. ۱۰

۱-۷-۱- قلمرو موضوعی.. ۱۱

۱-۷-۲- قلمرو مکانی.. ۱۱

۱-۷-۳- قلمرو زمانی.. ۱۱

۱-۸- تعاریف اصطلاحات و مفاهیم. ۱۱

فصل دوم. ۱۳

۲-۱- مقدمه. ۱۴

۲-۲- تاریخچه حسابرسی در ایران. ۱۴

۲-۳- کیفیت در حرفه حسابرسی.. ۱۸

۲-۴- کیفیت: تصویر خرد، تصویر کلان. ۱۹

۲-۵- کنترل کیفیت کار حسابرسی.. ۱۹

۲-۵-۱- کنترل کیفیت در سطح موسسه حسابرسی.. ۲۰

۲-۵-۲- کنترل کیفیت در سطح هر کار حسابرسی.. ۲۱

۲-۶-آشنایی با کمیته کنترل کیفیت سازمان حسابرسی.. ۲۲

۲-۶-۱- جایگاه و ساختار مدیریت کنترل کیفیت.. ۲۳

۲-۶-۲-  سیستم کنترل کیفیت‌.. ۲۴

۲-۷- حسابداری.. ۲۵

۲-۸- حسابرسی.. ۲۵

۲-۹- گزارشگری مالی.. ۲۵

۲-۱۰- ارتباط حسابرس با گزارشهای مالی.. ۲۶

۲-۱۱- رابطه حسابداری و حسابرسی.. ۲۶

۲-۱۲- نقش حسابرسی.. ۲۷

۲-۱۳- موارد در برگیرنده تعریف نقش حسابرسی.. ۲۷

۲-۱۴- نیاز‌های اطلاعاتی استفاده کنندگان گزارشهای حسابداری.. ۲۸

۲-۱۴-۱- تفسیر محتوای اطلاعات دریافت شده جهت کسب اطلاع از ارتباط آن با نیاز‌های اطلاعاتی خود. ۲۸

۲-۱۴-۲-  ارزیابی کیفیت اطلاعات دریافت شده. ۲۸

۲-۱۵- عوامل توجیه کننده تقاضا برای حسابرسی.. ۲۸

۲-۱۵-۱-  تضاد منافع. ۲۹

۲-۱۵-۲- پیامد‌های اقتصادی با اهمیت.. ۲۹

۲-۱۵-۳-  پیچیدگی.. ۲۹

۲-۱۵-۴-  عدم دسترسی مستقیم. ۳۱

۲-۱۶-  سابقه انجام تحقیقات.. ۳۱

۲-۱۶-۱- تحقیقات داخلی.. ۳۱

۲-۱۶-۲- تحقیقات خارجی.. ۳۲

فصل سوم. ۴۱

۳-۱- مقدمه. ۴۲

۳-۲- روش تحقیق. ۴۲

۳-۳- گروه‌های استفاده کننده از خدمات حسابرسی.. ۴۴

۳-۴- استاندارد کنترل کیفیت ۱٫ ۴۵

۳-۴-۱- کلیات.. ۴۵

۳-۴-۲- اجزای سیستم کنترل کیفیت (همان ماخذ) ۴۵

۳-۴-۳- مسئولیتهای مدیریت درباره کیفیت در درون مؤسسه (همان ماخذ) ۴۶

۳-۴-۴- الزامات اخلاقی (همان ماخذ) ۴۷

۳-۴-۵- استقلال (همان ماخذ) ۴۸

۳-۴-۶-  پذیرش یا ادامه کار (همان ماخذ) ۵۰

۳-۴-۷- منابع انسانی (همان ماخذ) ۵۳

۳-۴-۸- تعیین گروه کاری (همان ماخذ) ۵۴

۳-۴-۹- اجرای کار (همان ماخذ) ۵۵

۳-۴-۱۰- مشاوره (همان ماخذ) ۵۷

۳-۴-۱۱- اختلاف نظر (همان ماخذ) ۵۸

۳-۱۴-۱۲-  بررسی کنترل کیفیت کار. ۵۸

۳-۴-۱۳- نظارت (همان ماخذ) ۵۹

۳-۵- ابزار اندازه گیری.. ۶۲

۳-۶- جامعه و نمونه (در رابطه با توزیع پرسشنامه) ۶۳

۳-۷- جمع‌آوری اطلاعات.. ۶۳

۳-۸- تهیه پرسشنامه. ۶۴

۳-۹- قابلیت اعتماد (پایایی) پرسشنامه. ۶۴

۳-۱۰- اعتبار (روایی) پرسشنامه. ۶۵

۳-۱۱- روش توزیع پرسشنامه. ۶۵

۳-۱۲- معایب پرسشنامه. ۶۵

۳-۱۳- تجزیه و تحلیل اطلاعات.. ۶۶

فصل چهارم. ۶۷

۴-۱- مقدمه. ۶۸

۴-۲- توصیف نمونه. ۶۸

۴-۳- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها ۶۹

۴-۴- متغیرهای مورد مطالعه. ۷۰

۴-۵- آمار توصیفی.. ۷۱

۴-۶- آمار استنباطی.. ۷۵

۴-۶-۱- آزمون تحلیل عاملی.. ۷۵

۴-۷- آزمونهای همبستگی.. ۷۷

۴-۸- آزمونهای رگرسیون. ۸۱

۴-۸-۱-  آزمونهای رگرسیون خطی ساده ۸۱

۴-۸-۲- آزمون رگرسیون خطی چندمتغیره ۸۵

۴-۸-۲-۱- آزمون رگرسیون خطی چندمتغیره (روش همزمان) ۸۵

فصل پنجم. ۸۷

۵-۱- مقدمه. ۸۸

۵-۲- خلاصه تحقیق. ۸۸

۵-۳- پیشنهادات مبتنی بر نتایج حاصل از فرضیه‌های تحقیق. ۹۰

۵-۴- پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. ۹۴

۵-۵- خلاصه فصل پنجم. ۹۵

فهرست منابع و مآخذ. ۹۶

پیوست‌ها ۱۰۰

چکیده انگلیسی: ۱۰

فهرست جداول

جدول شماره (۴-۱) : توزیع فراوانی مطلق و نسبی جامعه آماری بر حسب جنس… ۷۰

جدول شماره (۴-۲) : توزیع فراوانی مطلق و نسبی جامعه آماری بر حسب سن.. ۷۰

جدول شماره (۴-۳): توزیع فراوانی مطلق و نسبی جامعه آماری بر حسب رشته اصلی تحصیلی.. ۷۰

جدول شماره (۴-۴): توزیع فراوانی مطلق و نسبی جامعه آماری بر حسب مدرک تحصیلی.. ۷۱

جدول شماره (۴-۵): توزیع فراوانی مطلق و نسبی جامعه آماری بر حسب سابقه کاری.. ۷۱

جدول شماره (۴-۶): آمار توصیفی متغیرهای مستقل تحقیق.. ۷۱

جدول شماره (۴-۷): آمار توصیفی هر یک از اجزای سیستم کنترل کیفیت به تفکیک جنسیت… ۷۲

جدول شماره (۴-۸): آمار توصیفی هر یک از اجزای سیستم کنترل کیفیت به تفکیک مدرک تحصیلی.. ۷۳

جدول شماره (۴-۹): آمار توصیفی هر یک از اجزای سیستم کنترل کیفیت به تفکیک سابقه کاری.. ۷۴

جدول شماره (۴-۱۰): جدول تحلیل عاملی (شناسایی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی) ۷۵

جدول شماره (۴-۱۱) : همبستگی بین کیفیت حسابرسی و مسولیت‌های مدیریت… ۷۷

جدول شماره (۴-۱۲): همبستگی بین کیفیت و الزامات اخلاقی.. ۷۷

جدول شماره (۴-۱۳): همبستگی بین کیفیت و پذیرش و ادامه کار. ۷۷

جدول شماره (۴-۱۴): همبستگی بین کنترل کیفیت و منابع انسانی.. ۷۸

جدول شماره (۴-۱۵): همبستگی بین کیفیت و اجرای کار. ۷۸

جدول شماره (۴-۱۶): همبستگی بین کیفیت و نظارت.. ۷۹

جدول شماره (۴-۱۷): جدول همبستگی بین کلیه اجزای کنترل کیفیت با هم و با کیفیت حسابرسی صورت‌های مالی (ماتریس همبستگی) ۷۹

جدول شماره (۴-۱۸): جدول مربوط به رگرسیون خطی (مسئولیت‌های مدیریت) ۸۱

جدول شماره  (۴-۱۹): جدول مربوط به رگرسیون خطی (الزامات اخلاقی) ۸۱

جدول شماره (۴-۲۰): جدول مربوط به رگرسیون خطی (پذیرش وادامه کار) ۸۲

جدول شماره (۴-۲۱): جدول مربوط به رگرسیون خطی (منابع انسانی) ۸۲

جدول شماره (۴-۲۲): جدول مربوط به رگرسیون خطی (اجرای کار) ۸۳

جدول شماره (۴-۲۳): جدول مربوط به رگرسیون خطی (نظارت) ۸۳

جدول شماره (۴-۲۴): جدول مربوط به همبستگی، میانگین و انحراف معیارها ۸۴

جدول شماره (۴-۲۵): جدول مربوط به رگرسیون خطی چندمتغیره ۸۵

۸,۰۰۰ تومان – خرید


دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید