پروژه حسابداری محیط زیست با فرمت word

پروژه حسابداری محیط زیست با فرمت word
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

پروژه حسابداری محیط زیست با فرمت word

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه رشته حسابداری با عنوان حسابداری محیط زیست (حسابداری سبز) می باشد که در قالب فایل word با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۴۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

گزیده ای از متن:

تعاریف

حسابداری محیط زیست (Environment Accounting – EA) یک نوع درک و شناخت فراسازمانی و فراگروهی از تحولات است که به نوعی ، به جوامع و محیط زیست انسان ها مربوط می شود.

در حال حاضر ، نگارش های مختلفی در مورد حسابداری محیط زیست (EA) وجود دارد . در حسابداری عملکردی ، حسابداری مرتبط با طبیعت و محیط زیست به عنوان یک شاخه مستقل از علم حسابداری در نظر گرفته می شود که فعالیت ها و کارکردهای آن ، فقط به مدیران و سرمایه گذاران مربوط می شود. در حسابداری عملکردی وظایف EA عبارتند از کاهش هزینه های محیطی و پنهان سازی هزینه های محیطی در بخش های هزینه ای خاص مانند هزینه سربار و جلوگیری از آگاهی یافتن مدیریت از وجود هزینه ها و درآمدهای مرتب با محیط زیست .

تاریخچه پروژه حسابداری محیط زیست

این پروژه در سال ۱۹۹۲ در آمریکا و در پاسخ به تقاضای گسترده سهامداران خارج از سازمان آغاز شد. این سهامداران خارج از سازمان آغاز شد. این سهامداران معتقد بودند که تا زمانی که هزینه های محیطی شرکت ها مشخص نشود و اهمیت والای فعالیت های مبارزه با آلودگی محیط زیست برای مدیران و تصمیم گیرندگان سازمانی روشن نشود، نمی توان امیدوار بود که مدیریت محیط زیست در صنعت ، جدی گرفته شود. بنابراین پس از سال ۱۹۹۵ استاندارد ایزو ۱۴۰۰۰ برای تشویش و ترغیب شرکت ها به رعایت سیاست های حسابداری محیط زیست به وجود آمد.

مقدمه:

همگام با رشد اقتصادی فشار بر سیستم های طبیعی و منابع کره زمین شدت می گیرد. واقعیت تاسف بار این است که اقتصاد به رشد خود ادامه می دهد اما محیط زیست که اقتصاد به آن وابسته است رشد نمی کند. اگر چه نمایه های اقتصادی از قبیل سرمایه گذاری ، تولید و تجارب همه و همه مثبت نشان می دهند اما نمایه های اساسی شرایط زیست محیطی هر روز منفی تر می شوند. مثلاً جنگل ها کوچک تر می شوند، خاک ها فرسوده تر می شوند دمای هوا افزایش می یابد .

مطالعه بیشتر