پروژه کار آفرینی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق

پروژه کار آفرینی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

پروژه کار آفرینی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروژه کار آفرینی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق می باشد که در فالب فایل ورد با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۲۹ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

فهرست مطالب پروژه کار آفرینی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق

فصل اول :

ویژگی های عمومی شرکت تولیدی – صنعتی میثاق

فصل دوم :

خط تولید شرکت تولیدی – صنعتی میثاق

فصل سوم :

فرآیندهای تولیدی صنعتی

فصل چهارم :

مبحث های .. مورد بررسی توسط واحد کنترل کیفیت

  • دستور العمل شماره گذاری ابزار آلات
  • دستور العمل آدیت محصول
  • کنترل محصول / مواد اولیه
  • روش اجرایی اقدام اصلاحی / پیشگیرانه

ویژگی های عمومی شرکت تولیدی – صنعتی میثاق

شرکت تولیدی و صنعتی میثاق یک شرکت خصوصی است که در سال ۱۳۶۲ با هدف افزایش ظرفیت تولیدی در داخل کشور و خود کفایی کشور در زمینه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان کرج تاسیس گردید .

شرکت تولیدی و صنعتی میثاق در کرج – شهرکت صنعتی سیمین دشت – بعد از فلکه دوم شماره ۳۶ واقع شده است . شرکت قطعه سازان میثاق تولید انواع قطعات و مجموعه های فلزی خودرو از جمله : اگزوز ، جک ، سپر ، گلویی باک بنزین و زاپاس بند ، را برای خودرو سازان داخلی از جمله سایپا ، ایران خودور ، گروه بهمن (ایران وانت ) ، کرمان خودرو ، پارس خودرو و شرکت مرتب عهده دار می باشد . ظرفیت این کارخانه با در نظر داشتن نیاز بازار های داخلی و کارخانجات خودروسازی به تولید بالغ بر ۱۵۰۰ تن انواع اگزوز و ۱۲۰۰ تن در سال در زمینه سایر محصولات می باشد . همچنین در تولید انواع جک هیدرولیک ، جک مکانیکی و پانتوگراف نیز شرکت فعال می باشد .

این کارخانه از مجهزترین کارخانجات تولید قطعات خودرو می باشد و در این خصوص از بهترین ماشین آلات تولیدی از جمله انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیک ، گیوتن ، تراش ، فرز ، خم کن و خط تولید مکانیزه اگزوز سازی استفاده می کند با راه اندازه کامل خط خودکار تولید انباره اگزوز در این شرکت ، ظرفیت تولید انواع اگزوز به ۳۰۰۰ تن در سال رسیده است . این کارخانه حدود ۷۵ نوع محصول تولید می کند که به تفکیک ۱۰۰۰-۵۰۰ گلویی اگزوز ، ۵۰۰-۳۰۰ اگزوز نیسان ، ۴۰۰-۳۰۰ اگزوز پژو در ماه تولید می کند .

اقدامات انجام شده توسط واحد فنی – مهندسی

واحد فنی – مهندسی میثاق با استفاده از جدیدترین روش ها در زمینه طرح ریزی پیش هنگام کیفیت محصول و بهره گیری از جدیدترین نرم افزارهای طراحی مشغول به فعالیت می باشد . این واحد با توجه به نیاز شرکت های خودرو سازی اقدام به طراحی اگزوز خودرو کاروان متعلق به شرکت سایپا ، اگزوز خودروی PK متعلق به شرکت پارس خودرو و اگزوز وانت مزدا ۲۰۰۰ متعلق به گروه بهمن و مزادا سواری و ماشین باری نموده که مورد تایید شرکت های سفارش دهنده قرار گرفته است از جمله دیگر اقدامات واحد طراحی – مهندسی طراحی سپر فلز زیبا جهت استفاده در خوروهای وانت تولید کارخانه سایپا بوده که هم اکنون تولید و بر روی وانت های نیسان نصبت می گردد

مطالعه بیشتر