دانلود کامل کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف (کنکور ارشد)

دانلود کامل کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف (کنکور ارشد)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان
به زودی ...

شرح مختصر:

دانلود کامل کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف (کنکور ارشد)

کاربران و دانشجویان گرامی ،در این بخش لینک دانلود کتاب آمار و روش تحقیق از انتشارات مدرسان شریف (کنکور ارشد) در قالب فایل PDF مشتمل بر ۶۹۰ صفحه آماده گردیده است.

این کتاب در دو بخشِ روش‌ تحقیق و آمار تنظیم گردیده است.

و سعی شده است مطالب مربوط به سرفصل‌های دروس آمار و روش‌تحقیق، به زبانی ساده و قابل فهم ارائه گردد.

  • آموزش کامل مطالب درسی
  • نکات مهم و کلیدی
  • سوالات و پاسخ های تشریحی آزمون های سراسری و آزاد ۷۰-۹۵
  • ۲۶۷۰ پرسش چهار گزینه ای
  • ۵۷۰ سوال با پاسخ کلیدی
  • ۲۱۰۰ سوال با پاسخ تشریحی
  • ارائه مطالب تستی به روش های ساده و طبقه بندی شده
  • ارائه پاسخ تشریحی آزمون دکتری ۹۰-۹۵
  • ارائه ۳ آزمون خودسنجی جهت آمادگی هر چه بهتر دانشجویان

دانلود کامل کتاب آمار و روش تحقیق مدرسان شریف (کنکور ارشد)

قابل استفاده دانشجویان دوره های کارشناسی به عنوان کتاب مرجع دانشگاهی جهت موفقیت در امتحانات پایان ترم.

درس آمار و روش‌تحقیق یکی از دروس مهم و کاربردی در اکثر رشته‌های دانشگاهی است و درک مفاهیم آن برای دانشجویان علاقمند به تحقیق و پژوهش امری ضروری است.چرا که انجام اکثر پژوهش‌های علمی و تحلیل یافته‌های حاصل از آن‌ها، مستلزم داشتن اطلاعات در این زمینه‌ و کاربرد درست آن‌هاست.به همین منظور و در راستای کمک به این دانشجویان، کتاب حاضر در دو بخش روش‌تحقیق و آمار تألیف شده است که شامل سرفصل‌های موجود در کتاب‌های مختلف مربوط به این دروس در رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی است.

کتاب حاضر در دو بخشِ روش‌تحقیق با ۱۳ فصل و آمار با ۱۳ فصل تنظیم گردیده و سعی شده مطالب مربوط به سرفصل‌های دروس آمار و روش‌تحقیق، به زبانی ساده و قابل فهم ارائه گردد و با آوردن مثال‌های متنوع و مرتبط با هر موضوع، به درک بهتر و بیشتر موضوعات کمک شود.

در بیان واژه‌ها و مفاهیم تخصصی به همراه معادل انگلیسی اکثر آن‌ها، تلاش شده تا حد امکان به تمامی نمادها و اصطلاحات مختلفی که در کتب مرجع ذکر شده، اشاره شود.زیرا به علت مشترک بودن برخی از مفاهیم بین این دو درس مانند انواع متغیرها، مقیاس‌های اندازه‌گیری و روش‌های نمونه‌گیری، مطالب مربوط به آن‌ها در قسمت روش‌تحقیق ارائه شده و از تکرار آن در سرفصل‌های مربوط به آمار خودداری شده است.لذا توصیه می‌شود برای مطالعه‌ی درس آمار، ابتدا مطالب و سرفصل‌های درس روش‌تحقیق مرور شوند.

این کتاب با بیش از ۲۵۰۰ تست کنکور و تست تألیفی منبع بسیار مناسبی برای آمادگی داوطلبان کنکور ارشد خواهد بود. همچنین برای دانشجویان مقطع کارشناسی می‌تواند به عنوان کتاب درسی در کنار کتاب‌های اساتید و مؤلفان در این زمینه در نظر گرفته شود.

مطالعه بیشتر