پاورپوینت پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر

پاورپوینت پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

پاورپوینت پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پاورپوینت پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر مبحث حسابداری می باشد که در قالب فایل پاورپوینت، بسیار جامع و کامل در حجم ۸۴ اسلاید تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پاورپوینت سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر «مبحث حسابداری - پروژه کلاسی- 84 اسلاید

پاورپوینت پروژه سیستم نرم افزاری حسابداری تدبیر

بخشی از متن:

مقدمــه:

این نرم افزار یک نرم افزار جامع کاربردی است که نصب نرم افزاری  آن از طریق گروه پشتیبانی تدبیر و یک قفل سخت افزاری مورد استفاده صاحبان سرمایه قرار میگیرد تا بتوانند پس از وارد کردن داده ها و اطلاعات خام از طریق کاربرو پردازش روی این داده ها (که وظیفه نرم افزار میباشد) به گزارشات و اطلاعات مورد نیاز از طریق کاربر این نرم افزاردسترسی پیدا کنند.
کاربردهای این نرم افزار در ثبت سندهای حسابداری، انبارداری، حقوق دستمزد، خزانه داری و فروش می باشد.

این نرم افزار از نظر امنیتی قابلیت بالایی دارد .
– از لحاظ پردازش داده ها
– از لحاظ قابلیت دسترسی مجاز کاربران
– گزارشدهی های کامل
– ذخیره حجم بالایی از داده ها
– قابلیت انتقال مانده حسابها به سالهای بعد (اختتامیه و افتتاحیه)

برای شروع کار با نرم افزار کافی است روی آیکن تدبیر در روی صفحه ویندوز یا در منوی استارت برنامه ها، تدبیر را کلیک کرده و صفحه ای که کاربر مورد نظر نام و پسورد خود را وارد و برنامه باز می شود.

مدیریت حساب

با انتخاب گزینه در سطح کل صفحه زیر باز می شود که لیست تمام حسابهای کل موجود در سیستم را نشان می دهد که این جدول شامل ستونهای کد حساب که با کدینگ های سه رقمی شروع شده و نام حساب کل که منظور همان نام حساب است، ستون بدهکار و بستانکار، مانده، بودجه می باشد. ضمناً عملیات اضافه کردن حساب حذف و… وجود دارد

نکته: هنگامی که شما در نرم افزار تدبیر یک حساب کل را معرفی می کنید (فقط حساب کل )باید این حساب کل را به ترازنامه یا صورت سود و زیان معرفی کنید. در صورتیکه اینکار را انجام ندهید مانده ی این حساب کل به هیچ عنوان وارد ترازنامه یا صورت سود و زیان نمی شود.

مطالعه بیشتر