کتاب راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی نسخه پنجم ، DSM5 گنجی

کتاب راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی نسخه پنجم ، DSM5 گنجی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

کتاب راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی نسخه پنجم ، DSM5 گنجی بصورت خلاصه وار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی نسخه پنجم ، DSM5 گنجی می باشد که در قالب فایل PDF مشتمل بر ۱۰۶ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 خلاصه کتاب راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی نسخه پنجم ، DSM5 حمزه گنجی

همان طور که مستحضر هستید منبع اصلی برای آشنایی با تغییرات DSM-5 کتاب آسیب شناسی روانی بر اساس DSM-5 نوشته آقای گنجی است. کتاب DSM که مخفف راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی است، کتاب مرجع و انجیل روان‌شناسی و روان‌پزشکی محسوب می‌شود…

خلاصه کتاب راهنمای آماری و تشخیصی اختلالات روانی نسخه پنجم ، DSM5 گنجی

هدف از تدوین DSM ارائه یک راهنمای کاربردی، کارا و قابل انعطاف در سامان‌ بخشی اطلاعاتی است که بتواند به تشخیص دقیق و درمان اختلالات روانی کمک کند. این راهنمای تشخیصی و آماری، ابزاری برای بالینگران، یک منبع آموزشی اساسی برای دانشجویان و بالینگران و مرجعی برای پژوهش‌گران این رشته محسوب می‌شود. DSM-5 ابزاری است در جهت گردآوری و ارائه آمارهای صحیح بهداشت عمومی در زمینه میزان‌های هم‌ابتلایی و مرگ و میر اختلالات روانی. نهایتاً ملاک‌های تشخیصی و متون مربوطه بعنوان یک درس‌نامه عمل می‌کنند که برای دانشجویانی که در ابتدای دوره حرفه‌ای، برای فهم و تشخیص اختلالات روانی نیاز به شیوه‌ای ساختار یافته دارند و نیز برای متخصصانی که برای اولین‌بار به یک اختلال نادر برمی‌خورند، کمک شایانی می‌کنند.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر