سوالات و پاسخ نامه کنکور سراسری دکتری مدیریت

سوالات و پاسخ نامه کنکور سراسری دکتری مدیریت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

سوالات و پاسخ نامه کنکور سراسری دکتری مدیریت

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند محصول مورد نظر شامل سوالات و پاسخ نامه کنکور سراسری دکتری مدیریت ۷۰ سوال تخصصی از ۳ درس تئوری های مدیریت، مبانی رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته کنکور سراسری دکتری سال ۱۳۹۳ مجموعه مدیریت می باشد که می تواند به عنوان جزوه ای خلاصه و مفید برای مرور این مباحث نیز مورد استفاده قرار گیرد.فایل با استفاده از بیش از ۴۲ منبع مختلف و در ۹۸ صفحه با ذکر منبع پاسخگویی به هر سوال با ذکر نام کتاب و شماره صفحه مربوطه ، تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد.

از آنجایی که ۵۰ درصد نمره نهایی داوطلبان در آزمون دکتری به آزمون کتبی بستگی دارد پس داوطلبان دکتری مدیریت بازرگانی که در آزمون دکتری ثبت نام کرده اند ، باید تا اسفند که زمان برگزاری آزمون می باشد روی مباحث آزمون تسلط کافی پیدا کنند . داوطلبان باید در مرحله اولمنابع آزمون دکتری رشته مدیریت بازرگانی را تهیه و مطالعه نمایند . اما مرحله بعدی تسلط روی نمونه سوالات آزمون دکتری مدیریت بازرگانی در سال های گذشته است . آزمون شامل سوالات دو دفترچه سوال است .

سوالات و پاسخ نامه کنکور سراسری دکتری مدیریت

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر