دانلود کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد بصورت خلاصه

دانلود کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد بصورت خلاصه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد بصورت خلاصه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد بهمراه تست های تالیفی کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد با پاسخنامه می باشد که در قالب pdf تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

دانلود کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد بصورت خلاصه

کنکور دکتری بازرگانی و ارشد مدیریت

هنرمندانه و زیرکانه کنکور دهید (خلاصه و مفید!)

کتاب مدیریت بازاریابی دکتر روستا،دکتر ابراهیمی و مرحوم دکتر ونوس (معروف به ۳ استاد) مهمترین منبع درس بازاریابی برای کنکور ارشد مدیریت و همچنین کنکور دکتری مدیریت (بازرگانی) می باشد و همچنین از مهمترین منابع دانشگاهی در حوزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی به شمار می آید.
مهمترین ویژگی درس بازاریابی ، ضریب بالای این درس و اهمیت آن در کنکور است و لذا امیدوارم که این جزوه مفید واقع شود .

مدیریت بازاریابی تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان.بر اساس تعریف فیلیپ کاتلر، مدیریت بازاریابی عبارت است از فرایند برنامه‌ریزی  و اجرای پندار توزیع ایده، کالا و خدمات به قصد انجام مبادلاتی که به تأمین اهداف انفرادی و سازمانی منجر گردد. برخلاف استنباط سطحی رایج، که مفهوم بازاریابی را ایجاد تقاضا برای محصول می‌داند، بازاریابی به طیف وسیعی از فعالیت‌ها اطلاق می‌گردد که از تحقیقات بازاریابی، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل تقاضا تشکیل شده‌است.

 خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد شامل:

فصل اول: معرفی بازاریابی
فصل دوم: برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی
فصل سوم: تحقیقات بازاریابی و سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی
فصل چهارم: رفتار مصرف کننده
فصل پنجم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
فصل ششم: پیش‌بینی فروش
فصل هفتم: مدیریت محصولات
فصل هشتم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان
فصل نهم: تعیین قیمت
فصل دهم: سیستم و مدیریت توزیع
فصل یازدهم: فعالیتهای ترفیعی و تشویقی
فصل دوازدهم: انواع بازاریابی
فصل سیزدهم: بازاریابی بین‌المللی

مطالعه بیشتر