خلاصه کتاب آمار دلاور

خلاصه کتاب آمار دلاور
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,500 تومان

توضیحات فایل:

خلاصه کتاب آمار دلاور

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه و جزوه کتاب آمار دکتر دلاور می باشد که بصورت جزوه دستنویس در ۸۲ صفحه تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

این خلاصه کاملا کاربردی مربوط به کتاب آمار و احتمالات دکتر علی دلاور است که مطالعه آن به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بالاخص به کسانی که قصد شرکت در آزمون دکتری را دارند پیشنهاد می شود.

کتاب احتمالات و آمار کاربردی در روان شناسی علی دلاور به بیان مبانی و متد های آماری می پردازد که در آنها مبانی ابتدایی، و شاخص های مرکزی را بیان کرده است.که برای دانشجویان رشته های مدیریت،بازرگانی ،اقتصاد ،علوم اداری  و…مناسب می باشد.امروزه در علوم مهندسی و به خصوص مهندسی صنایع و رایانه، علم آمار کاربرد زیادی پیدا کرده است، به طوری که هیچ طرح تحقیقاتی بدون استفاده از فنون آماری انجام نمی گیرد. آگاهی از روش های آماری در انجام امور کنترل کیفیت تولید نقش مهمی دارد. بنابراین آموزش آمار برای رشته های غیر آماری ضرورت پیدا کرده است.

در این آموزش سعی شده است، مفاهیم و کاربردهای فنون آماری برای رشته های غیر آماری توضیح داده شود. اغلب از مثال هایی مرتبط با علوم مهندسی استفاده شده است، که در درک مفهوم مورد نظر موثر خواهد بود.

خلاصه کتاب آمار دلاور

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر