دانلود فایل نقشه اتوکد فاز ۹ شهر پردیس

دانلود فایل نقشه اتوکد فاز ۹ شهر پردیس
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود فایل نقشه اتوکد فاز ۹ شهر پردیس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد فاز ۹ شهر جدید پردیس بصورت کامل و دقیق با مقیاس صحیح – تست شده و سالم در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نقشه شامل لایه های مختلف از جمله لایه کاربری اراضی و توپوگرافی (برخی مناطق) میباشد.

نقشه شامل لایه شبکه معابر نیز میباشد.

نقشه مناطق (فاز ها) و طرح های پردیس در سایت آماده دریافت میباشد.

برای اجرای بهتر از اتوکد ۲۰۱۳ و ۲۰۱۳ به بالا استفاده کنید.

دانلود فایل نقشه اتوکد فاز ۹ شهر پردیس

بر اساس این گزارش نقش شهر جدید پردیس در ناحیه شرقی منطقه شهری تهران از نظر جذب جمعیت حایز اهمیت است. این شهر با برنامه ریزی توانسته نقش مهمی در این زمینه ایفا نماید.
شهر جدید پردیس با قابلیت‌های گردشگری – توریستی و سیاحتی، موقعیت خاص طبیعی ، ارتفاعات ،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبیعی، شیب و پوشش گیاهی مناسب با چشمه‌سارهای جاری در جای جای طبیعت و در چهارفصل سال چشم‌انداز زیبایی را به‌وجود آورده‌است از جمله منطقه آبشار کمرد، منطقه جوزک، منطقه واصفجان منطقه پیست آبعلی، دریاچه سدلار و منطقه لار، دریاچه تار، و بسیاری از مکان‌های دیدنی و تاریخی که با نزدیکی به شهرستان دماوند، می‌تواند اوقات فراغتی سالم و به یادماندنی در ذهن توریستها، گردشگران و مسافران داشته باشد.
 همچنین در حال حاضر با توجه به آخرین مصوبات، ‌این شهر دارای حدود ۳۶۰۰ هکتار وسعت و شامل ۹ فاز که ۶ فاز آن مسکونی و سه فاز دیگر تحقیقاتی،‌ صنعتی‌ و توریستی می‌باشد.

 راهنمای خرید و دانلود فایل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر