فایل نقشه اتوکد طرح جامع پردیس

فایل نقشه اتوکد طرح جامع پردیس
نوع فایل
dwg
حجم فایل
نویسنده
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

فایل نقشه اتوکد طرح جامع پردیس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد بازنگری طرح جامع شهر جدید پردیس – قابل ویرایش – با مقیاس صحیح ،تست شده و سالم میباشد. این نقشه اتوکد طرح جامع پردیس میباشد. در صورت نیاز میتوانید نقشه اتوکد طرح تفصیلی را نیز از سایت دانلود نمائید. برای اجرای بهتر از اتوکد ۲۰۱۳ و ۲۰۱۳ به بالا استفاده کنید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

– نقشه شامل لایه های مختلف از جمله لایه کاربری اراضی پیشنهادی میباشد.

Related image

شرحی مختصر:

این شهرستان  یکی از شهرستان‌های استان تهران است. این شهرستان در آذر ماه ۱۳۹۱ متشکل از دو بخش به نام‌های بخش بخش بومهن و بخش جاجرود (ارتقا یافته) در تابعیت استان تهران، ایجاد شد.

این شهرستان متشکل از ۵۵ آبادی است.
محدودهٔ جغرافیایی شهرستان از روستای «تلو» در «سرخه حصار» آغاز شده و تا انتهای بخش بومهن ادامه دارد.
این شهرستان از شرق با شهرستان دماوند، از غرب با شهرستان تهران از شمال با شهرستان شمیرانات و از جنوب با شهرستان پاکدشت دارای مرز مشترک است.

بر طبق مصوبهٔ هیئت وزیران در جلسهٔ مورخ ۱۳۹۱/۹/۲۹ بنا به پیشنهاد شماره ۱۴۱۱۳/۴۲/۴/۱ مورخ ۱۳۹۰/۲/۵ وزارت کشور، تقسیمات این شهرستان به شرح ذیل است:

این شهرستان به مرکزیت شهر پر دیس دارای (سه/۳) بخش است به اسامی:

  • بخش بومهن که شامل دهستان گلخندان و دهستان کرشت است. مرکز این بخش، شهر بومهن است.
  • بخش کَمرد که شامل دهستان کمرد و دهستان رسنان (پردیس) رسنان و دهستان منوچهرآباد (پردیس) منوچهرآباد و مرکز این بخش کمرد (پردیس) روستای کمرد تعیین شد
  • بخش جاجرود که شامل دهستان جاجرود و دهستان سعید آباد است. مرکز این بخش روستای خسروآباد تعیین شد.

این شهرستان دارای دو شهر است به نام‌های:

  • شهر پردیس
  • شهر بومهن

فایل نقشه اتوکد طرح جامع پردیس

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر