فایل word پروژه خانه مد

فایل word پروژه خانه مد
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

فایل word پروژه خانه مد

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل word پروژه خانه مد – طراحی خانه لباس با فرمت word با قابلیت ویرایش مشتمل بر ۱۷۷ صفحه نگارش شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

مقدمه

انسان از دورانی که آگاهانه و با ابزارهای طبیعی و ابتدایی به کار پرداخت، جامعه ی نخستین بشری را پی ریخت و در راهی گام نهاد که او را از زندگی حیـوانی جدا می ساخت؛ به شکار حیـوانات پرداخت، از گوشت آن ها خوراک و از پوستشان پوشاک تهیه کرد.

انسان اولیه از ماهیت پدیده های طبیعی که بقای او به آن ها وابسته بود شناختی نداشت. بنابراین آن ها را با نیـروی فرا طبیـعی و جـادویی مربـوط دانـست، به آن ها ایـمان آورد و برخـی از آنان را مورد پرستـش قرارداد.این پرستش در قالب مراسم و آیین های ویژه ای به اجرا در می آمد .انسان صورتک بر چهره گذاشت و پوششی شبیه به جانوران بر تن کرد تا از این راه بتواند روح آن ها را تسخیر کند، یا با آن ها ارتباط معنوی برقرار سازد و برای موفقیت در شکار یا پیروزی درجنگ، از آنان یاری طلبد. آدمی از این پوشش همچون یک پشتیبان و حامی جادویی بهره جست.

تمدن های بزرگ باستـان، در سرزمین های حاصلخیز و گرمسیر هند و کـرانه های فرات و نیـل که دارای شرایط مساعدی چون وجود جنگل هـا، رودخانه ها وآب و هوای خوب و منـاسب بود پدید آمد. از این رو عجیب است اگر در این تصور بمانیم که انگیزه ی ابتدایی انسان پوشیدن، تنها محافظت از سرما و گرما بوده، بلکه علل دیگری نیز در پوشاک مردمان اولیه نقش تعین کننده داشته است.

پدیـد آمـدن پوشاک امری تصادفـی یا خواستی فردی نبـوده است. پوشـاک برمبنای تفکرات و نیازهای اقلیـمی، مادی و معنوی اقوام به وجود آمد و آیینه ی تمام نمایی از تاریخ بشر شد و در قـرون و اعصار، در سرزمین های گوناگون شکل گرفت و تـحول یافت

فهرست مطالب:

بخش اول (شناخت)

فصل اول (پیشگفتار)

فصل دوم (شناخت پیشینه ی موضوع پوشاک)

فصل سوم (شناخت موضوع و مفاهیم وابسته)

فصل چهارم (معماری و طراحی لباس)

فصل پنجم (معرفی نمونه موردی)

فصل ششم ( شناخت بستر و عوامل محیطی)

بخش دوم (طراحی)

فصل اول مبانی نظری

فصل دوم (برنامه ریزی فیزیکی)

فصل سوم (ضوابط و تاسیسات)

بخش سوم ( طرح)

فصل اول (بستر  پروژه)

فصل دوم (روند طراحی)

فصل سوم (نقشه ها)

هدیه محصول:

دوستان عزیز با خرید و دانلود این محصول ،تحقیق دیگری با عنوان طراحی موزه مد و لباس را در قالب فایل word  بصورت رایگان و اختصاصی از فروشگاه سایت دریافت نمایید.

مطالعه بیشتر