نسخه کامل کتاب ایمونولوژی کوبای زبان فارسی

نسخه کامل کتاب ایمونولوژی کوبای زبان فارسی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

شرح مختصر:

نسخه کامل کتاب ایمونولوژی کوبای زبان فارسی

برای حمایت از حقوق ناشرین لینک دانلود فایل حذف شده است.

دانش پژوهان گرامی محصول مورد نظر شامل نسخه کامل کتاب ایمونولوژی کوبای زبان فارسی ترجمه دکتر محمد علی بهار می باشد که در۲۱ فایل PDF در یک پوشه زیپ برای شما عزیزان گنجانده شده است.در صورت تمایل می توانید این محصول ارزشمند را از فروشگاه خریداری و دانلود نمائید.

كتاب ايمونولوژي كوباي زبان فارسي

دانلود نسخه کامل کتاب ایمونولوژی کوبای زبان فارسی

کتاب ایمونولوژی کوبی کاملترین و یکی از برترین منابع آزمون های دکتری مخصوصا در رشته های میکروبیولوژی و ایمونولوژی می باشد و از رفرنسهای پر استفاده در دانشگاه های علوم پزشکی برای رشته های میکروبیولوژی علوم آزمایشگاهی پزشکی پرستاری و … به شمار می رود.مناسب برای کنکور مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد

از خصوصیات اصلی این کتاب نثر روان و ساده و  تصاویری کاملا منطبق با کتاب اصلی می باشد.  متن ساده و روان کتاب باعث میگردد تا شما در هر سطحی که باشید ایمونولوژی را از پایه تا پیشرفته ترین مباحث دنبال کرده و فرا گیری کنید.

تا مدتی قبل ترجمه کاملی به زبان فارسی برای این کتاب وجود نداشت که در حال حاضر تمام فصول آن بصورت کامل و با نثری کاملا ساده و روان ترجمه شده است.

ایمنی‌شناسی یا ایمونولوژی Immunology یکی از شاخه‌های زیست‌شناسی است که به بررسی انواع واکنش ایمنی جانداران در برابر آنتی ژن‌های بیگانه و روند ایجاد مصونیت در برابر عوامل بیماری زا می‌پردازد.

در همین راستا کتاب “ایمنی شناسی کوبای Kuby Immunology” به عنوان یکی از بروزترین و جامع ترین کتاب های این علم شگفت انگیز همراه مطرح و مطالعه ی آن برای هر دانشجوی حوضه ی علوم پزشکی جزئی مهم خواهد بود.

سیستم ایمنی بدن سیستمی پیچیده و در نهایت دقت می‌باشد که شامل اعضاء متنوع، با عملکردی متفاوت و مرتبط می‌باشند که در صورت کوچکترین تداخل و ناهماهنگی در انجام وظایف اعضاء آن امکان پیدایش اختلالات و ظهور عوارضی وخیم و بعضاً غیرقابل برگشت وجود دارد. از جمله اعضاء اصلی و فرعی این سیستم می‌توان به سلولها (مانند لنفوسیتها، مونوسیتها، ماکروفاژها و سلولهای فرعی و تخصصی دیگر)، بافت‌ها (بافتهای لنفاوی، بافت پوششی و …) و مولکول‌های محلول در خون (مانندآنتی‌بادی‌ها، کمپلمان و سایتوکاینها و …) اشاره کرد.

مطالعه بیشتر