دانلود کتاب بازاریابی صنعتی کریشناک هاوالدار بصورت خلاصه

دانلود کتاب بازاریابی صنعتی کریشناک هاوالدار بصورت خلاصه
نوع فایل
pdf وppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود کتاب بازاریابی صنعتی کریشناک هاوالدار بصورت خلاصه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه دکتر عبدالوند و دکتر نیکومرام در قالب فایل pdf (پی دی اف) در حجم ۱۱۰ صفحه به همراه فایل پاورپوینت (PowerPoint) در حجم ۱۰۳ اسلاید با بهترین کیفیت و حاوی نکات مهم این درس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت (PowerPoint) و pdf (پی دی اف) خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه ی دکتر عبدالوند و دکترنیکو مرام

<span itemprop="name">دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار دکتر عبدالوند و دکتر نیکومرام</span>

بخشی از متن کتاب بازاریابی صنعتی کریشناک هاوالدار :

بازاریابی صنعتی چیست؟

بازاریابی صنعتی که به آنBusiness to Business Marketing یا Organizational Marketing یاBusiness Marketing نیز گفته می شود، بارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان های کسب و کار. سازمان های صنعتی، کالاها و خدمات را به منظور تأمین اهدافی چون تولید کالاها و خدمات ، کسب سود، کاهش هزینه ها و غیره خریداری می کنند. برعکس بازاریابی محصولات مصرفی عبارتست از بازاریابی کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها.
نکته مهم در بازاریابی کسب و کار عبارتست از ایجاد ارزش برای سازمان های خریدار از طریق کالاها و خدماتی که بر نیازها و اهداف خرید سازمانی تکیه دارد.

بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرفی

وظایف اصلی مدیریت بازاریابی هم در مصرفی و هم در صنعتی کاربرددارد. این وظایف عبارتند از: تصمیم گیری در مورد بازارهای هدف، شناخت نیازها و خواسته های بازارهای هدف، توسعه کالاها و خدمات برای برآوردن الزمات این بازارها و تکامل برنامه ها یا استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان موردنظر و برآوردن نیازهای آنان بصورت سریع تر و بهتر از رقبا.

فهرست:

فصل اول: ماهیت بازاریابی صنعتی

فصل دوم: محیط و شناسایی بازارهای صنعتی

فصل سوم: ماهیت خرید صنعتی و رفتار خرید

فصل چهارم: روابط خریدار – فروشنده

فصل پنجم: اطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی

فصل ششم: تقسیم‌بندی بازار، هدف‌گیری و جایگاه‌یابی صنعتی

فصل هفتم: استراتژی محصول و ارائه‌ی محصول جدید

فصل هشتم: کانالهای توزیع صنعتی و تدارکات بازاریابی

فصل نهم: مدیریت فروش شخصی

فصل دهم: ارتباطات بازاریابی؛ تبلیغات، ارتقای فروش، روابط‌عمومی، و بازاریابی مستقیم

فصل یازدهم: استراتژیها و سیاستهای قیمت‌گذاری صنعتی

فصل دوازدهم: برنامه‌ریزی استراتژیک، اجرا و کنترل در بازاریابی صنعتی

مطالعه بیشتر