pdf کتاب هنری دیویدسون ۲۰۱۶

pdf کتاب هنری دیویدسون ۲۰۱۶
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

pdf کتاب هنری دیویدسون ۲۰۱۶

دانشجویان و کاربران گرامی، در این بخش نسخه کامل کتاب هماتولوژی هنری دیویدسون ۲۰۱۶ در قالب فایل pdf به زبان اصلی در ۱۸۲۳ صفحه با بهترین کیفیت آماده دانلود شده است.

کتاب “تشخیص و پیگیری بیماریهای بالینی با روش های آزمایشگاهیِ هنری” یکی از قدیمی ترین، معروف ترین و معتبر ترین کتاب های مربوط به علوم پایه و آزمایشگاه هست.این کتاب اکثر موضوعات آزمایشگاهی شامل بیوشیمی بالینی، خون شناسی و بانک خون، ایمنی شناسی، ادرار و مایعات بدن، میکروبشناسی(شامل باکتری شناسی، انگل شناسی و قارچ شناسی)، آسیب شناسی سلولی و… را پوشش می دهد.

نام لاتین : Henry’s Clinical Diagnosis and Management by Laboratory Methods

نویسنده:  McPherson , Pincus

مترجم:

سال نشر: ۲۰۱۶

نوبت چاپ: بیست سوم

تعداد صفحات: ۱۸۲۳

نوع فایل :pdf

حجم فایل:۱۲۶MB

هماتولوژی

خون‌شناسی یا هماتولوژی (به انگلیسی: hematology) به مطالعه  یاخته‌های خونی، انعقاد خون و فرایند خونسازی می‌پردازد. این علم مقدار و ساختمان و عمل سلولهای خونی، پیش سازهای سلولهای خونی را در مغز استخوان، ساختارهای شیمیایی پلاسما و عمل پلاکتها و پروتئین‌هایی که در سیستم انعقادی دخالت دارند را بررسی می‌کند.

خون‌شناسی با رشته‌های مختلف پزشکی و علوم پایه از جمله  ایمنی‌شناسی،  ژنتیک مولکولی و ژنتیک پزشکی و انسانی ارتباط نزدیک دارد.

رشته هماتولوژی به مطالعه یاخته‌های (سلولها، واحدهای بنیادین ساختاری و کارکردی همه اندامها) خونی، انعقاد خون و فرایند خونسازی می‌پردازد. این علم مقدار و ساختمان و عمل سلولهای خونی، پیش سازهای سلولهای خونی را در مغز استخوان، ساختارهای شیمیایی پلاسما و عمل پلاکتها و پروتئین‌هایی که در سیستم انعقادی دخالت دارند را بررسی می‌کند.

pdf کتاب هنری دیویدسون ۲۰۱۶

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر