فایل WORD آبگرمکن های خورشیدی

فایل WORD آبگرمکن های خورشیدی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

فایل WORD آبگرمکن های خورشیدی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت آبگرمکن های خورشیدی (روش های پیشرفته ساخت) همراه با تصاویر و نمودارها و جداول و … می باشد که در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است و جهت ارائه در درس روش های پیشرفته ساخت بسیار مناسب می باشد در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

بخشی از متن فایل WORD آبگرمکن های خورشیدی :

مقدمه

انرژی ستاره خورشید یکی از منابع عمده انرژی در منظومه شمسی می باشد . این انرژی یکی از منابع تامین انرژی رایگان ،پاک و عاری ار اثرات مخرب زیست محیطی است که از دیر باز به روش های گوناگون مورد استفاده بشر قرار گرفته است .

بحران انرژی در سال های اخیر ، کشور های جهان را بر آن داشته که با مسائل مربوط به انرژی ، برخوردی متفاوت نمایند که در این میان جایگزینی انرژی های فسیلی با انرژی های تجدید پذیر و از جمله انرژی خورشیدی به منظور کاهش و صرفه جویی در مصرف انرژی ، کنترل عرضه و تقاضای انرژی و کاهش انتشار گاز های آلاینده با استقبال فراوانی روبه رو شده است .

طبق آخرین برآورد های رسمی اعلام شده عمر این انرژی بیش از ۱۴ ملیارد سال می باشد . در هر ثانیه ۴/۲ میلیون تن از جرم خورشید به انرژی تبدیل می شود . با توجه به وزن خورشید که حدود ۳۳۳ هزار برابر وزن زمین است این کره نورانی را میتوان به عنوان منبع عظیم انرژی تا ۵ میلیارد سال آینده حساب آورد.

فهرست مطالب این پروژه پاورپوینت:

مقدمه:

تاریخچه

انرژی خورشیدی:

تابش مناسب خورشید در ایران

معایب و محاسن انرژی خورشیدی

موارد استفاده از انرژی خورشیدی

آبگرمکن خورشیدی

نحوه کارکرد آبگرمکن خورشیدی

اجزای آبگرمکن های خورشیدی

انواع آبگرمکن های خورشیدی

اندازه سیستم

محل نصب مناسب آبگرمکن خورشیدی

معایب استفاده ازآبگرمکن های خورشیدی

روند رو به رشد استفاده از آبگرمکن های خورشیدی در دنیا

میزان تابش و ظرفیت آبگرمکن های نصب شده

اطلاعات شرکتهای سازنده آبگرمکن خورشیدی در ایران

سوالات رایج و متداول در مورد آبگرمکن های خورشیدی

نتایج

منابع و ماخذ

هدیه محصول :

دوستان عزیز با خرید و دانلود این محصول پاورپوینت انرژی های خورشیدی در ساختمان در حجم ۲۷ اسلاید قابل ویرایش را  بصورت رایگان دریافت نمایید.

مطالعه بیشتر